זכיינות מומלצת

זכיינות מומלצת

זכיינות מומלצת

אם אתם כאן, כנראה שהחלטתם לפתוח עסק עצמאי. אז חשבתם עוד קצת והגעתם למסקנה שזכינות עם רשת מצליחה שנמצאת בנסיקה מטאורית, זה מתכון יותר בטוח להצלחה.

אתם בטח גם מתחברים לא רע לעולם הקינוחים המושחתים ומחפשים איכות, אבל איך תדעו אם הרשת שאתם בוחרים הוא רשת זכיינות מומלצת לגלידה ובכלל?

רשת זכיינות מומלצת בטעם שלכם

השיקול הראשון של רוב הזכיינים בבחירה של רשת זכיינות הוא ברמת החיבור האישי.

זכיינים מחפשים בצדק, אחרי רשת המשווקת מוצרים ושירותים שאפשר להתחבר אליהם בקלות. זו גם הסיבה, שבגללה זכיינים רבים מצליחים לעשות את החיבור הראשוני, האישי, עם ג'ט לק בקלות.

מסתבר שלא רק הדרך ללקוח עוברת דרך הקיבה, אלא גם לזכיינים איכותיים. אבל החיבור האישי הוא ממש לא השיקול היחיד שצריך לעשות.

הצלחה מוכחת

אחד הדברים הראשונים שכדאי לבדוק, כשאתם מחפשים זכיינות לגלידה הוא ההצלחה של הרשת עד עכשיו.

איך בודקים את זה? מחפשים בתקשורת ובאינטרנט פרסומים על הרשת, מבררים אם יש פרסומים חיוביים, איפה פורסם, עד כמה הרשת מוערכת בתקשורת וכן הלאה. בנוסף, בודקים כמה סניפים יש לרשת ועד כמה הצמיחה שלה מהירה.

אפשר לראות למשל מתי הרשת הוקמה וכמה סניפים היא הקימה מאז וגם כדאי לבקר בכמה סניפים, כדי לראות אם הרשת מצליחה לשמור על הרמה.

זו אינדיקציה מעולה לניהול נכון וחכם, שמציב את הרשת על המסלול הבטוח להצלחה.

תמיכה לזכיין

אחד הסימנים שאתם מתעניינים ברשת הנכונה, הוא מידת התמיכה והליווי שמקבליםזכיינות מומלצת לגלידה הזכיינים. רשת חזקה יכולה לתת לכל זכיין לגלידה תמיכה, מציעה ליווי צמוד, מקצועי, של המקצוענים הכי ותיקים ומנוסים של הרשת, שכבר יש להם הצלחה מוכחת בהובלה של סניפים חדשים.

הליווי  צריך לכלול תוכנית עסקית ברורה, אסטרטגיה שיווקית, נהלי עבודה מסודרים מול עובדים לקוחות וספקים, שיתנו לכם בסיס להתחיל ממנו, בעיקר בתקופה הראשונה, המבלבלת של הקמת הסניף.

אבל ליווי ותמיכה לזכיין צריכים לכלול גם סיוע בגיוס מימון ראשוני להקמת הסניף, כי אם הרשת נותנת לכם סיוע בהשגת מימון ראשוני, אתם יכולים להיות בטוחים שהיא גם תעשה הכל כדי שתצליחו ותרוויחו טוב.

בנוסף, ליווי ותמיכה של רשת חזקה ואיכותית צריך להיות שם גם ברגעים הקשים – להגן על הזכיין מפני טעויות קריטיות בניהול, לעזור לו למנוע משברים ולזהות נקודות חולשה בניהול הסניף, כדי להעמיד אותו על הרגליים במהירות.

לבסוף, סגנון הניהול צריך להתאים לזכיינים. אם אתם מתחברים לנהלים של הרשת, אם הסגנון לא נוקשה מדי לטעמכם, אבל גם מספיק תומך, סיכוי טוב שמצאתם זכיינות מומלצת.

לסיכום, זכיינות מומלצת לגלידה היא דבר שאפשר וכדאי לבדוק, לפני שאתם הולכים על כל הקופה. אבל אם כבר הגעתם עד לכאן, כנראה שיש לכם חיבור ראשוני נכון דווקא איתנו.

חושבים לפתוח סניף של ג'ט לק משלכם? נשמח לשמוע מכם! דברו איתנו!

LIKE, LEK, REPEAT

קל ליצור איתנו קשר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *