מה מיוחד בגלידה שכל כך הרבה אנשים אוהבים אותה?

גלידריה בנתיבות

נתיבות של פעם היתה אולי עיר עולים, עיר מעברות מסורתית וקצת מיושנת.

אבל נתיבות של המאה העשרים ואחת היא מקום שונה מאוד. מלבד אוכלוסייה מגוונת שהגיעה מקצוות תבל, חרדים לצד חילונים, עולים חדשים לצד תושבים ותיקים, משפחות עם או בלי ילדים, מפתיעה ברמה גבוהה של דו קיום, יש בנתיבות גם מגוון ייחודי של אטרקציות.

מלבד עשרות בתי כנסת עתיקים וייחודיים יש גם ארכיטקטורה מעניינת, אומנות מגוונת ואפילו גלידריה בנתיבות, שכדאי להכיר.

גלידריה בנתיבות עם טעם מיוחד

גלידריה בנתיבות, מסתבר, יכולה להיות הרבה יותר מסתם גלידריה בדץ. כיאה לעיר עם היסטוריה מיוחדת, מסורת מכובדת, ארכיטקטורה ומוקדי משיכה נוספים, נתיבות יכולה להציע לתושבים ולמבקרים בה גם להתפנק עם קינוחים מליגה אחרת, בגלידריה חלומית בשם המתבקש – ג'ט לק.

בין כדורי גלידת שמנת איטלקית משובחת לבין מגוון טעמי סורבה צבעוניים, אפשר למצוא גם מגוון טעמים של יוגורט, או פרוזן יוגורט, כריך קוקיגלידה מטורף של כדור גלידה בטעמים לבחירתכם, עטוף היטב בין שתי עוגיות מושחתות (אפשר גם יותר…).

אפילו צ'רלי בממלכת השוקולד לא ידע שזה אפשרי

למי שממש רוצה לחגוג, אפשר לבחור בין כמה קינוחים מושחתים אפילו יותר, עד שתרגישו כמו צ'רלי בממלכת השוקולד:

גלידריה בנתיבות

פנקייק אומץ, הוא רק אחת האפשרויות מתוך כמה סוגים (וגדלים) של מנות פנקייק מטורפות, מכוסות בקצפת, רטבים מושחתים להפליא, עשירים ומתוקים. ואם פנקייק כשלעצמו זה לא מספיק מפנק, גלידריית ג'ט לק בנתיבות לא תשאיר אתכם מאוכזבים.

סופקייק – פנקייק עם סופלה חם ועשיר, או כנאפקייק, שזו גרסת פנקייק עם כנאפה חמה ומתוקה ועוד.

בג'ט לק שומרים מקום חם בלב גם למי שאוהב וופל בלגי, כי בואו נודה – ג'ט לק היא הרבה יותר מאשר פשוט גלידרייה בנתיבות…אפשר לבחור בין וופל בלגי עם קרם ברולה לבין כריך וופל בלגי של שני וופלים חמים וביניהם שני כדורי גלידה לבחירתכם.

מקלות צ'ורוס עטופים סוכר וקינמון הם האפשרות המטורפת הבאה, עם כדור גלידה, עם קצפת עם רטבים עשירים ומה לא… מי אמר שבשביל להגיע לגן עדן צריך למות?

אם אתם בעניין של מטוגנים עם קרמים, אבל בסטייל, לכו על הדונאטס הצבעוניים, שבאים בשישייה או ביחיד, אבל ממלאים את הבטן, את העיניים ואת הלב להרבה הרבה זמן.

אחרונה חביבה לסקירה זו היא סטורי קייק – עוגת יום הולדת שמגיעה שלמה, או בפרוסה אחת מלאה טעם וצבע. שכבות על גבי שכבות של קרם לבן ועוגה חומה.

אבל כמיטב המסורת של ג'ט לק, לא מסתפקים במועט גם כאן ולכן עוטפים את פרוסות העוגה המושקעת ברטבים העשירים המאפיינים את שאר היצירות המתוקות במקום.

לסיכום, אם חיפשתם גלידרייה בנתיבות והגעתם לכאן – כנראה שקיבלתם הרבה יותר.

בין אם אתם מחפשים כדור גלידה מפנק ומשובח ובין אם אתם רוצים קינוח מושחת לתפארת, ג'ט לק מספקת את הסחורה – ובגדול.

LIKE, LEK, REPEAT

קל ליצור איתנו קשר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *