ההבדל בין סורבה לגלידה

ההבדל בין סורבה לגלידה?

ג'ט לק jetlek# היא רשת גלידריות שהוקמה כדי להגשים את החלומות הכי רטובים, מתוקים וטעימים של חובבי הגלידות והמתוקים באשר הם. חגיגה ענקית שכולה טעמים נפלאים של מבחר גלידות וסורבה משובח, עם או בלי קצפת וסוכריות מעל, עם מגוון עצום של רטבים ושאר פינוקים – שיהפכו את מנת הגלידה שלכם למנה שלא תשכחו לעולם.

אבל רגע לפני שאתם מזמינים משלוחי גלידה, או באים לסניף, צוות ג'ט לק מסביר – מה ההבדל בין גלידה וסורבה ומה יותר טעים?

סורבה או גלידה – מה יותר טעים?

נתחיל דווקא מהסוף. אם אתם רוצים לדעת מה יותר טעים – סורבה או גלידה, אנחנו נאלצים לתת לכם את התשובה האמיתית – אין דבר כזה יותר טעים!
כי בכל מה שקשור לטעמים של גלידה – מה שקובע ה הטעם האישי שלכם.

יש מי שאוהב יותר סורבה ויש מי שאוהב יותר גלידה. יש מי שמתחבר לטעמים מסוימים בלבד של סורבה ואוהב רק אותם, לצד טעמים מסוימים בלבד של גלידה וכן הלאה.

אז איך תדעו אם אתם אוהבים יותר סורבה או גלידה?

ועכשיו להסבר הרציני – סורבה הוא למעשה סוג של גלידה, המבוססת על רכיבי פרי, סוכר ומים.
בניגוד לגלידה, סורבה לא מכיל חלמון ביצה, או שומני חלב (או שומן בכלל) ולכן הוא נחשב לסוג של גלידה ששומר על האותנטיות ועל הטעמים המקוריים של הפרי.

הוא יותר דחוס ופחות אוורירי לעומת גלידה רגילה, אבל גם יותר קר ומרענן. הוא גם מאפשר שימוש במגוון אינסופי של פירות, כי הוא ממש שומר על הטעם המקורי של הפרי, רק מתוק יותר.

לכן אפשר להכין סורבה מכל סוג של פרי והוא תמיד יהיה טעים ומוצלח.
הטעמים הנפוצים והאהובים ביותר של סורבה הם של פירות חמצמצים, כמו מנגו ותות, שמתאימים יותר לייצור סורבה מאשר גלידת שמנת, אבל אפשר להכין סורבה גם

מפירות קצת יותר מוזרים, כמו פג'ויה, פפאיה, אנונה ואפילו אבטיח – וכולם יהיו טעימים.

טעמים שאפשר להכין רק בצורת גלידה

לצד כל היתרונות של סורבה, יש לא מעט טעמים שאפשר להכין רק בצורת גלידה שיש בה שומן וחלב, כמו למשל שוקולד, וניל, וניל עוגיות, קרמים למיניהם ועוד.
טעמים שלא מכילים פרי, אבל גם טעמים שמכילים פרי, כמו תות שמנת, תות בננה, בננה ספליט וגם פיסטוק, מסטיק ועוד אינספור טעמי גלידה שאי אפשר לעמוד בפניהם.

לקינוח, גם אם עוד לא הבנתם מה ההבדל בין סורבה לגלידה, אנחנו מזמינים אתכם לבוא לטעום בסניפים שלנו. שם מחכה לכם חגיגה של מתוקים וקינוחים, אינספור טעמי גלידה וסורבה משובחים, שמתאימים לחגיגות גדולות, או חגיגות קטנות וגם סתם ככה, כשמתחשק לכם להתפנק.
אצלנו ארוחת שחיתות היא לא קלישאה, אלא המציאות!

אז בואו להתפנק עם ג'ט לק ולהתענג על כל ביס!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *