סורבה לימונענע

סורבה לימונענע – חגיגה של טעמים בפה

לימונענע היא אחד הטעמים האהובים והמבוקשים ביותר בארץ. לא רק בצורת סורבה, אלא גם בתור משקה קייצי, מרענן וייחודי לטעמים המאפיינים את ארץ הקודש. אם בא לכם להרגיש בשיא הקיץ, להתקרר בסטייל ולהנות משילוב טעמים מושלם – סורבה לימונענע הוא התשובה.

אז אילו עוד טעמים הולכים טוב עם סורבה לימונענע ואיך בכלל כדאי לאכול את הקינוח הכי קייצי שיש?

מה זה סורבה לימון ונענע?

סורבה לימונענע נחשב אחד הקינוחים הכי מבוקשים בקיץ הישראלי החם – הוא מרענן, הוא חמוץ מתוק, יש לו טעמים מוכרים ואהובים, שמאפיינים היטב את ישראל, אבל גם טעמים שמזכירים כמעט לכולם שכיבה על החוף בשמש, עם כוס מיץ קפוא ביד.

עם 8 סניפים של גלידרייה משובחת, מפוזרים ברחבי הארץ – אתם יכולים להפסיק לדמיין.

בסניפי ג'ט לק אפשר למצוא סורבה לימונענע מטורף – קריר ומרענן, מתוק ומפנק, כמו שרק גלידרייה מושחתת כמו ג'ט לק יודעת להכין. אבל סורבה לימונענע זה ממש לא הסוג היחיד של קינוח מטורף ומרענן שאפשר למצוא בג'ט לק – הגלידרייה הכי מושחתת שתמצאו.

סורבה לימונענעאינספור טעמים של גלידת סורבה וגלידה איטלקית משובחת

ג'ט לק מציעה אינספור טעמים של גלידה איטלקית איכותית, במגוון מושחת ומפנק במיוחד, עם טעמים של חטיפי שוקולד מוכרים, בשילובים מיוחדים. אבל למי שמחפש משהו יותר קליל ומרענן,  מומלץ לגלות דווקא את מגוון הטעמים העשיר של גלידת סורבה, שקיימים בגלידרייה, כמו סורבה תות, סורבה אננס, בננה תמר, פירות יער, מנגו ועוד.

רוצים להכין סורבה ללא מכונת גלידה?

לצורך הכנת סורבה ללא מכונת גלידה בטעם לימונענע, יש לבשל בסיר קטן מעט גרידת לימון, עם כוס מים, חצי כוס סוכר לבן, מספר עלי נענע קצוצים ולהמשיך לבשל 5 דקות אחרי הרתיחה.

את הסירופ שנוצר, יש לקרר ואז לערבב עם חצי כוס מיץ לימון טבעי ועוד חצי כוס סודה מוגזת. את התערובת שופכים לקערה ומכניסים למקפיא. לאחר מכן יש לערבב את התערובת בעזרת מזלג כל שעה בערך, עד שהכל קפוא. ככל שתערבבו יותר – תקבלו מרקם יותר חלק ואחיד.

עם מה אוכלים סורבה?

סורבה הוא הגלידה המקורית בעצם, כי הוא עשוי מקרח ומיץ פירות – כמו שהכינו את הגלידה הראשונה עבור קיסרי רומא בימי קדם. כיום סורבה משמש גם לצורך ניקוי החיך בין מנה למנה בארוחות מפוארות, או פשוט כדי להתרענן ביום קיץ חם. לכן אפשר לאכול סורבה פשוט כמו שהוא, או בתוך גביע, על וופל בלגי או בין שתי עוגיות רכות ועשירות. בג'ט לק – כל האפשרויות פתוחות.

לסיכום, סורבה לימונענע הוא אחד הפינוקים הכי מדהימים בקיץ, או בכלל – כשמתחשק לכם משהו טעים. בגלידריות של ג'ט לק מחכים לכם אינספור טעמים מדהימים של סורבה עם קינוחים מושחתים מכל הסוגים. רוצים לגלות את עולם הקינוחים מחדש? בואו לבקר!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *