גלידריה בשדרות

איך משיגים איכות בוטיק ברשת גלידריות?

גלידות בוטיק מאופיינות בכמה מאפיינים קבועים, שהופכים אותן למיוחדות, יוקרתיות ואיכותיות: טעמים מיוחדים, גלידה במרקם איכותי ומדהים ובדרך כלל – גם סניף בוטיקי אחד קטן ומרוחק, שצריך לנסוע בשבילו במיוחד לאיטליה.

אבל איטליה זה רחוק וכאן ממש אצלנו בארץ הקודש, אפשר למצוא לא פחות משמונה סניפים מטורפים במיוחד, של גלידריית בוטיק מהחלומות, שכל איטלקי מלידה היה שמח לאכול בה.

אז איך זה קורה שבכל הסניפים של ג'ט לק אפשר למצוא גלידה באיכות בוטיק ומה זה אומר בכלל?

בשמונה סניפי גלידה בוטיק התברכה הארץ

ג'ט לק היא גלידרייה מסוג אחר, שמציעה מגוון טעמים עצום של גלידה איטלקית משובחת, לצד טעמי סורבה מרעננים וטעימים ואם זה לא מספיק (בג'ט לק זה אף פעם לא מספיק) אז כל טעמי הגלידה המשובחים האלה מגיעים עם רטבים עשירים ומושחתים שנוזלים מלמעלה ומשדרגים כל כדור למיצוי מקסימלי של הפוטנציאל שלו.

גם אחרי תוספת רוטב יש עוד לאן לשאוף – הגלידות של ג'ט לק מגיעות גם מעל וופל בלגי, או בתוך שתי עוגיות רכות ועסיסיות, ליד הר של פנקייקים, או בתוך קרואסון פריך ואפשר גם מעל כנאפקייק – פנקייק משודרג בסגנון כנאפה. 

אז למרות ואולי דווקא בגלל כל העושר הזה – נשאלת השאלה, מה בכל זאת הופך את הגלידות של ג'ט לק לגלידות בוטיק?

גלידות בוטיק

גלידות בוטיק במגוון טעמים מטורף

אחד המאפיינים החשובים של גלידריות בוטיק הוא מגוון טעמים ייחודי, שלא מוצאים בכל מקום. גלידריות ג'ט לק מציעות לחובבי הגלידה האיכותית באשר הם, מגוון עשיר, מפנק ומושחת במיוחד, של טעמי גלידה מיוחדים:

בייגלה מלוח או קרמל מלוח, סורבה אננס או סורבה לימונענע, גלידת לואקר או סורבה פסיפלורה והרשימה עוד ארוכה. הרטבים המלווים את הגלידה גם הם מיוחדים ומצליחים לקחת את טעמי הגלידה המשובחים עוד כמה מדרגות לגן עדן:

רוטב שוקולד לבן עם פיסטוק, רוטב רפאלו, רוטב חלבה פקאן ושוקולד לבן ויש עוד הרבה…

איכות של גלידה בוטיק ללא פשרות

אבל כל הצבעים והטעמים המשוגעים, לא יכולים להחליף איכות מעולה של חומרי גלם ותהליכי ייצור מוקפדים. בדיוק בגלל זה, הכנת הגלידות של ג'ט לק נעשית לפי נוסחאות שחייבות להיות מאוזנות, כדי ליצור את הגלידה המושלמת ולכן לכל טעם של גלידה יש מתכון מעט שונה.

ייצור הגלידות נעשה בצורה מוקפדת ומקצועית, כאשר כל סניף מייצר את הגלידה בעצמו (!!!).

חומרי הגלם מיובאים מאיטליה, אבל עם השגחה של בג"צ, כדי להנגיש את האיכות והשחיתות הכי מדהימה, ברמה של איטליה, גם לישראלים שלא טסים כרגע לחו"ל וגם למי שרוצה לשמור על כשרות – בלי לפספס אף מולקולה של טעם מדהים.

אז אם אתם עדיין מול המסך, תרשו לנו להזמין אתכם לבוא לטעום בעצמכם – באחד הסניפים הקרובים לביתכם, של גלידריית בוטיק מקומית שכולה בשבילכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *