בדקנו ומצאנו - אלו הם הטעמים הכי אהובים בגלידות

בדקנו ומצאנו – אלו הם הטעמים הכי אהובים בגלידות

גלידה קיימת בעולם בצורות שונות כנראה כבר כמה אלפי שנים (אם כי בהתחלה היה מדובר על סוג של ברד שמכינים עם שלג טבעי, פירות ודבש), אבל היא אחד הקינוחים הכי אהובים בעולם עד היום. מצד שני, היום יש אינספור סוגי גלידה, לצד אינספור טעמי גלידה, שרק לשמוע את השמות שלהם עושה לכם חשק לצאת לחפש את סניף ג'ט לק הקרוב לביתכם.

אז אילו סוגי גלידה הכי אהובים בעולם היום ואילו טעמי גלידה אתם יכולים למצוא בסניפים המפנקים של ג'ט לק?

בין סוגי גלידה לבין טעמי גלידה – מה ההבדל?

כאשר מדברים על טעמי גלידה האהובים בעולם, לרוב מדובר על גלידה וניל, או גלידה שוקולד.

הרבה אחריהם בפער – כל הנגזרות של הטעמים האלה – גלידת וניל עוגיות, גלידת שוקולד פצפוצים וגם שוקולד בלגי, לואקר, רפאלו, פררו רושה, וניל צרפתי, גלידת מקופלת, קינדר בואנו וכל מה שנשמע כמו שוקולד או וניל. גלידריית ג'ט לק מציעה את כל הטעמים האלה, ועוד הרבה.

כאשר מדברים על סוגי גלידות, מדברים בדרך כלל על חומרי הגלם מהם הכינו את הגלידה ועל שיטות ההכנה. ההבדל העיקרי הוא בין גלידות שמנת, המבוססות על שמנת מחלב פרה לעומת גלידות סורבה, המבוססות על מים עם פירות קפואים. למעשה סורבה פירות קפואים בצורתו הפרימיטיבית, היה כנראה הגלידה הראשונה בעולם.

בג'ט לק יודעים כמה טעמי סורבה אהובים על הציבור הישראלי, במיוחד בקיץ החם, כאשר כולם מחפשים משהו להתרענן איתו. לכן תוכלו למצוא אצלנו בסניפים טעמי סורבה משגעים ומבוקשים, כמו סורבה מנגו, סורבה דובדבנים, או פשוט סורבה פירות קפואים. מה שכנראה לא תמצאו אצלנו בעתיד הנראה לעין זה טעמים קצת פחות מותאמים לחך הישראלי, כמו סורבה ווסאבי למשל.

בדקנו ומצאנו - אלו הם הטעמים הכי אהובים בגלידות

איך הופכים את הגלידה הטעימה בעולם עוד יותר טעימה?

למי שלא מכיר כל כך טוב, אצלנו בג'ט לק אוהבים להגזים. במילים אחרות, אנחנו לא מסתפקים בהכנה של טעמי גלידות המבוקשים והנחשקים ביותר בישראל, אלא מוסיפים להם כל דבר שתוכלו לדמיין, כדי להפוך אותם עוד יותר טעימים, עוד יותר מושחתים, עוד יותר מספקים.

לדוגמה, הרטבים שלנו: את כל הגלידות שלנו אפשר (ורצוי) להזמין בתוספת רוטב מושחת אחד או שניים, שגם הולכים נהדר עם מגוון הקינוחים המטורפים שאפשר למצוא אצלנו. הרטבים שלנו הם עשירים, קרמיים, במגוון טעמים מפנקים, כמו חלבה פקאן ושוקולד לבן, רוטב סניקרס או רוטב לוטוס, רוטב לואקר או רוטב בייגלה מלוח ועוד.

לסיכום, כשאתם בג'ט לק אתם יכולים להשתגע עם הדמיון וגם עם חוש הטעם, לממש את כל הפנטזיות הכי מתוקות שלכם וגם לבחור מתוך מגוון טעמי גלידות אהובים, שמתחרים על בלוטות הטעם שלכם. רוצים עוד? בואו אלינו לסניף הקרוב לביתכם!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *