סורבה שוקולד מריר – אתם חייבים להכיר את הטעם הזה

סורבה שוקולד מריר – אתם חייבים להכיר את הטעם המושחת הזה!

יש לא מעט אנשים שבשבילם, התשוקה למתוק וקפוא מתחברת פחות לגלידה ויותר לכיוון של סורבה. ליתר דיוק סורבה שוקולד ואם לדייק עוד יותר – אז סורבה שוקולד מריר.

מהו סוד התשוקה של הקינוח הקפוא והמיוחד הזה? עבור מי נוצר סורבה שוקולד מריר? ממה הוא עשוי ומתי כדאי לאכול סורבה שוקולד מריר?

סורבה שוקולד מריר – הקינוח המושלם בסוף הארוחה

סורבה הוא סוג של גלידה –

מתוק, קפוא ומציע שפע של סוגים וטעמים. אבל שלא כמו גלידה, סורבה לא מכיל שמנת, אלא בעיקר מים ופירות, אלא אם אנחנו מדברים על סורבה שוקולד מריר ואז במקום פירות, מכניסים שוקולד משובח ועוד קצת סוכר – שלא יחסר.

סורבה שוקולד מריר הוא הקינוח המושלם אחרי ארוחה בשרית למי ששומר כשרות, כי מדובר על סורבה שוקולד פרווה.

הוא גם מושלם לטבעונים שאוהבים גלידת שוקולד אבל מעדיפים אותה בלי מוצרים מהחי. והאמת היא, שלא צריך סיבות מיוחדות כדי להזמין בגלידריה סורבה שוקולד מריר – רק תאווה לשוקולד ואהבה לקינוח הקפוא.

סורבה שוקולד או שרבט – מה ההבדל?

סורבה ושרבט הם שני מושגים שיש ביניהם דמיון כלשהו ולכן אנשים נוטים להתבלבל בין השניים. אבל האמת היא שמדובר על סוגים שונים למדי של גלידה, או קינוח קפוא.

קודם כל, הסורבה הוא קינוח איטלקי שעבר התאמה ופיתוח בצרפת.

לעומתו, שרבט הוא דווקא המצאה אמריקאית – יותר עשירה ומושחתת, כמו שהאמריקאים אוהבים. 

שלא כמו הסורבה הצנוע, העשוי בדרך כלל מפירות, מים וסוכר, שרבט הוא קינוח קפוא שמוסיפים לו גם ביצים ושמנת – קצת לפני שהוא קופא.

סורבה שוקולד מריר

כמה מילים על סורבה שוקולד מריר ומה הופך אותו כל כך מיוחד

סורבה קיבל מוניטין של קינוח אריסטוקרטי – מפנק ועשיר, אבל גם קליל יחסית, בעיקר כי אין בו שמנת. יש בו בדרך כלל חומרי גלם משובחים, כמו פירות מיוחדים או שוקולד איכותי והוא מוגש לעיתים בתור "מנקה חיך" בין מנה למנה בארוחות פאר ומסעדות יוקרה.

אבל אולי הסיבה האמיתי שבגללה סורבה נחשב מאכל אריסטוקרטי היא דווקא המקורות שלו – סורבה, או סוג של סורבה, היה הבסיס להמצאת הגלידה, כאשר קיסרי רומא העתיקה, מלכי פרס העתיקה ומלכי אירופה נהנו באופן בלעדי מהקינוח המתוק והקפוא. חלפו כמה מאות שנים עד לפיתוח תהליך ייצור, שגם פשוטי העם יכלו להנות ממנו.

כיום אפשר להכין בקלות יחסית (אם יש לכם סבלנות, או מכונת גלידה) סורבה שוקולד מריר גם בבית, אבל למה לכם להתאמץ? בסניפי ג'ט לק ברחבי הארץ מחכה לכם סורבה שוקולד מריר, כשר פרווה, שהוא גם טבעוני, גם איכותי, גם טעים בטירוף וגם שוקולדי באקסטרים.

לא מאמינים לנו? בואו לטעום!!!

גלידריות ג'ט לק מחכות לכם עם עשרות טעמי גלידות, סורבה וקינוחים מושחתים שאי אפשר לעמוד בפניהם, אבל אין בעיה – כי אפשר גם לשבת. אז בואו להתפנק, אנחנו כאן!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *