מה הופך קינוחים למושחתים

מה הופך קינוחים למושחתים ומהם הקינוחים המושחתים של ג'ט לק שאתם חייבים להכיר

קינוחים מושחתים הפכו עם השנים לז'אנר מאוד אהוב ומבוקש בישראל וברחבי העולם המערבי. 

הם יותר גדולים, יותר עשירים בטעמים, יותר מתוקים, יותר מגוונים והם פשוט יותר. הרבה יותר.

אז מה הופך קינוח לקינוח מושחת מהם הקינוחים המושחתים של ג'ט לק שאתם פשוט חייבים להכיר?

קינוחים מושחתים – מה מאפיין אותם?

קינוחים מושחתים הם בסך הכל קינוחים, כמו כל קינוח שיצא לכם לאכול במסעדה, או בבית.

אבל יש להם כמה מאפיינים שהופכים אותם למשהו אחר. למשהו מיוחד, שאי אפשר להפסיק לאכול, שאי אפשר להפסיק לחשוב עליו, שאי אפשר להפסיק לרצות עוד. הנה כמה מסודות הקסם שאנחנו משתמשים בהם כדי ליצור קינוחים מושחתים ומדהימים:

  1. גדול יותר קחו לדוגמה את הפנקייקים. קינוח אהוב לכל הדעות, אבל לא בהכרח מושחת. מצד שני, כשעושים ערימה ענקית של פנקייקים עבים, עסיסיים, שמנמנים ורכים להפליא ומעליה שופכים רוטב עשיר ושוקולדי, זה כבר קינוח מושחת. זה הכלל שהנחה אותנו כשיצרנו את הקינוח המושחת האהוב  – פנקייק לאמיצים בלבד – ערימה ענקית של פנקייקים שמנמנים, מכוסה ברטבים עשירים ולצידה שני כדורי גלידה.
  2. עשיר יותר זה יכול להיות מתוק, זה יכול להיות עשיר, זה יכול להיות מגוון וזה יכול להיות קרמי, קטיפתי ומלא קצפת. אבל אם משלבים את כל האלמנטים האלו בקינוח אחד – מקבלים קינוח מושחת לתפארת. לדוגמה, סופקייק שלנו, שהוא שילוב מנצח בין סופלה לבין פנקייק, מכוסה ברטבי שוקולד עשירים ומתוקים ומוגש לצד גלידה וקצפת. יש יותר מושחת מזה?
  3. גבוה יותר קינוח מושחת לפעמים פשוט בנוי לגובה, עם כמה שכבות של תענוג וטעם. כמו למשל קוקיגלידה, או ליתר דיוק – ספיישל קוקי אקסטרא מושחת. כולם יודעים כמה טעים יכול להיות השילוב של עוגיות שוקולד ביתיות איכותיות ועשירות, עם גלידה באמצע. אבל אצלנו קוקיגלידה בנויה לגובה עם שלוש שכבות של גלידה ועוגיות שוקולד ביתיות מטריפות, טעימות וגדולות, מכוסים ברוטב שוקולד קרמי וטעים, עם תוספת קצפת וסוכריות ליד – שלא יחסר.
  4. יותר ממה שאוהבים וופל בלגי הוא אחד הקינוחים האהובים ביותר בעולם, אבל כל מי שיצא לו לאכול קינוח סטנדרטי של וופל בלגי עם תוספות, יכול להעיד שהוופל תמיד נגמר מהר מדי ולא מספיק לכולם. לכן החלטנו ליצור עבורכם מגדל וופל מושחת, שיש בו 3 וופלים בלגים רכים ועסיסיים, מתוקים וחמימים, ביניהם כדורי גלידה איכותית ומשגעת לבחירתכם וגם שני רטבים עשירים על בסיס שוקולד, שמעטרים את הכל מלמעלה ונותנים את הטאץ' הקסום של ג'ט לק. כל זה לצד קצפת עשירה ורכה שהופכת את הכל לביקור קטן בגן עדן.

לסיכום, עם ג'ט לק אף פעם לא תרגישו שמשהו חסר, כי קינוחים מושחתים זו המומחיות שלנו! אם גם אתם אוהבים יותר, רוצים לקבל יותר ולתת יותר, אתם במקום הנכון! בואו אלינו להתפנק!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *