מחפשים גלידרייה בראשון לציון? הגעתם למקום הכי נכון בים התיכון!


ג'ט לק היא גלידרייה מהחלומות, שמציעה מגוון סוגי גלידות משובחות, מושחתות, טעימות וצבעוניות, אבל גלידות זו רק ההתחלה – רטבים עשירים, קינוחים מטורפים ושפע של פינוקים מחכים לכם בסניף ראשל"צ של הגלידרייה הכי משוגעת בשטח.

גלידריה בראשון או מסעדת קינוחים? אנחנו גם וגם!

ג'ט לק היא גם גלידרייה וגם מסעדת קינוחים מפנקת בטירוף, עם ראש יצירתי שממציא כל הזמן קינוחים מושחתים חדשים (מוזמנים להכיר את תפריט קינוחים כשרים לפסח שלנו).

כל הקינוחים קולעים בול לטעם הישראלי ומרימים לו, עם שלל תוספות כמו רטבים עשירים ומושחתים, כדורי גלידה במגוון טעמים משובחים והררים של קצפת רכה ומתוקה.

רוצים רק גלידה? אין בעיה – אפשר לבקר אצלנו בסניף ולקנות גביע גלידה, או קופסת גלידה לקחת הביתה. רוצים רק קינוח? אנחנו זורמים! יש לנו תפריט קינוחים עשיר שכל אוהבי המתוקים יכולים למצוא בו את שחשקה נפשם.

קינוחים שאפשר למצוא אצלנו בגלידרייה בראשל"צ

בין אם אתם מחפשים קינוחים לאירוח ובין אם אתם רוצים להתפנק עם תפריט מושחת של מסעדת קינוחים, ג'ט לק ראשל"צ זה המקום בשבילכם – שלל סוגי קינוחים שלוקחים את המתוק לאקסטרים ומספקים לכם את החומר ממנו עשויים חלומות מתוקים:

  • פנקייקים: אצלנו תמצאו קינוחי פנקייק בגדלים שונים, החל בפנקייק מנת ילדים ועד מגדל פנקייק נוטף שוקולד חם.
  • דונאטס: אחד הקינוחים הכי מפנקים ומושחתים שיש, מגיע אצלנו בשלל צבעים וטעמים שלא תרצו להפסיק לאכול.
  • סטורי קייק: עוגת יום הולדת מענגת ועשירה עם שכבות על גבי שכבות של טעם, מכוסות ברוטב לבחירתכם.
  • קוקיגלידה: כריך עוגיות שוקולד עשירות עם כדור גלידה נוטף טעם במרכז.
  • צ'ורוס: קינוח ספרדי מתוק וטעים, עם הגלידה והרטבים של ג'ט לק.
  • וופל בלגי: הבסיס המושלם להניח עליו את כדורי הגלידה המושקעים שלנו, עם הרטבים העשירים והקצפת.
  • שילובים: רוצים טעימה קטנה מכמה סוגי קינוחים? תזמינו קומבינה משפחתית! אבל אפשר גם כנאפקייק (כנאפה עם פנקייק), או סופקייק (פנקייק עם סופלה), או פשוט צ'יזקייק 😉

קינוחי הדגל של ג'ט לק גלידרייה בראשון לציון

לחגוג בבית עם הקינוחים של ג'ט לק

רוצים לקחת קצת ג'ט לק הביתה? או להזמין משלוח? 

אם אתם חוגגים בבית עם המשפחה או עם חברים, אם אתם מתכננים מסיבה, או פשוט רוצים להתפנק עם קינוחים מטורפים, אבל בבית – לכו על מארזי שמחות בכל הגדלים, או משלוח גלידה עם רטבים. אנחנו נשמח להכין בשבילכם את קינוחי החלומות שלנו במארז מפתה וטעים, שמתאים את עצמו למסיבה שלכם.

ג'ט לק – בטעם שלכם 

סניף ג'ט לק במרכז – גלידריה בראשון לציון, מחכה לכם עם קינוחים וגלידות שנולדו במיוחד בשבילכם. בואו לפנק אותנו בנוכחותכם ולהתפנק עם קינוחים מטורפים, שמגדירים מחדש מהי שחיתות.