גלידה בראשון לציון- ג'ט לק

החורף בפתח – למה כיף לאכול גלידה דווקא בחורף?

אולי לא ידעתם, אבל ישראל נחשבת למעצמת גלידריות. זה לא מפתיע כי ישראלים מאוד אוהבים גלידות וגם כי ישראל היא מדינה חמה וגלידה באופן מסורתי נחשבת לקינוח אידיאלי בימים חמים.

אבל האמת היא שגלידה היא קינוח נפלא שמומלץ לצרוך בכל ימות השנה. 

אז למה כדאי לאכול גלידה דווקא בחורף ומה לא ידעתם על אכילת גלידה בחורף שכדאי לדעת?

הנה 6 סיבות שכדאי לאכול גלידה דווקא בחורף

  1. ליד משהו חם גלידה היא קינוח מנחם ומתוק, מושלם ליד כוס קפה, או שוקו חם וכמובן ליד עוגת שוקולד חמה.
  2. לגרון כואב רופאים רבים ממליצים לאכול גלידה דווקא בחורף, במיוחד אם כואב לכם הגרון, כי הקור של הגלידה יכול להקל על כאבי גרון ואף למנוע אותם, במיוחד אצל ילדים.
  3. גלידה פחות נמסה בחורף אחד התענוגות הגדולים באכילת גלידה משובחת היא התחושה הדביקה והנמתחת של גלידה קפואה וטריה שיצאה הרגע מהמכונה או מהמקפיא. בקיץ זה לא כל כך קיים כי הגלידה נמסה כל כך מהר ולכן בחורף הגלידה נחשבת אפילו יותר טעימה, כי היא שומרת על הטעם, על המרקם ועל הטמפרטורה המדויקת שלה.
  4. גלידה קרה ליד תנור חם בינינו, רוב האנשים בארץ אוהבים שחם להם גם בחורף ולכן מדליקים מזגנים, קמינים ושאר אמצעים לחימום, כדי שיהיה להם חם בתוך הבית ובעבודה. לכן אכילת גלידה במקום סגור יכולה להיות חוויה מענגת במיוחד דווקא בחורף.
  5. להיות מיוחדים אמנם מחקרים מראים שבחורף אנשים אוכלים גלידה כמעט כמו בקיץ, אבל עדיין, כשכולם שותים תה, אתם יכולים להתכרבל לכם בכיף עם מישהו שאתם אוהבים ועם גביע מפנק של גלידה משובחת ולהיות הכי מיוחדים בסביבה.
  6. כי מגיע לכם להיות מאושרים גם בחורף! גלידה עושה אנשים מאושרים יותר ולכן כדאי לאכול אותה גם בחורף, במיוחד בחורף – כשהשמיים קודרים ואפורים, כשאתם מחפשים משהו מנחם ומרגיע, כשמשהו מתוק עושה לכם נעים על הלב, גלידה היא פשוט התשובה הכי טובה.

איך לאכול גלידה בחורף?

אם תשאלו אותנו, אז אפשר לאכול גלידה בחורף בכל מצב ובכל צורה, בין אם זה בגלידריה ובין אם אתם מזמינים לבית משלוחי גלידה.

אבל אם אתם רוצים, אז יש לנו גם המלצות איך להפוך את אכילת הגלידה בחורף לחוויה מדהימה, טעימה במיוחד, עם אופי חורפי:

למשל גלידת וניל עם תפוחים מקורמלים. דמינו את רוטב התפוחים החם נוזל מעל הגלידה הקפואה ועוטף אותה מכל הכיוונים. קצת כמו לאכול גלידה עם פאי תפוחים חם אבל בלי הפאי.

על אותו משקל אפשר לאכול גלידה עם רוטב שוקולד חם, או בתוך כוס קפה, עם שוקו חם או עם וופל בלגי חם וטרי. 

לסיכום, איך שלא תגישו אותה לעצמכם, ודאו שאתם אוכלים גלידה בחורף עם מישהו שאתם אוהבים ותראו איך תוך כמה ביסים – מתחיל להיות לכם חם ונעים בלב.

בואו לסניפי ג'ט לק להתחמם עם גלידה מפנקת בחורף!https://jetlek.co.il/2021/10/14/jetlek-deliveries/