גלידת לוטוס – טעם מתוק לחיים

עוגיות הלוטוס קיימות בעולם וגם בישראל, כבר עשרות שנים (משנת 1932 אם לדייק). אבל בשנים האחרונות משהו קרה.

עוגיות לוטוס הפכו למותג מוביל, אהוב ומבוקש, לא רק בתחום העוגיות, אלא בעולם המתוקים באופן כללי. אם תשאלו אותנו איך זה קרה, אנחנו לא ממש יודעים, אבל מה זה משנה?

העיקר שאפשר למצוא טעמי לוטוס מתוקים בצורת ממרחים וגם בצורת גלידת לוטוס ממכרת, שאי אפשר לעמוד בפניה.

אז מה זה גלידת לוטוס? ממה מכינים אותה ואיפה אפשר למצוא אותה?

עוגיות לוטוס – ממה הן עשויות?

עוגיות לוטוס הן סוג של ביסקוויטים פריכים ומתוקים שהטעם המיוחד שלהם מגיע משילוב של קינמון ותבלינים נוספים בתוך הבצק. 

הן גם מצופות בשכבה דקה ומטריפה של קרמל, שעושה אותן עוד יותר מפתות ובלתי אפשרי להפסיק לאכול אותן.

בשלב הבא בחייו של מותג העוגיות המפורסם, יצא לשוק ממרח לוטוס, שמכיל עוגיות לוטוס טחונות, עם שברי עוגיות לוטוס (למי שאוהב את הקראנץ') ומוסיפים לו עוד קצת סוכר וגם חומר נוזלי, כמו למשל שמנת, כדי לתת לו את המרקם הרצוי של ממרח.

אבל פה נכנסו לתמונה גם המוחות היצירתיים של יצרני הגלידה ברחבי העולם, שרצו לתת לאוהבי הלוטוס את הגרסה הקפואה לקינוח האהוב ויצרו גלידת לוטוס.

מה זה גלידת לוטוס?

קיימות גרסאות שונות של גלידת לוטוס. חלקן מיוצרות לפי העיקרון של גלידת וניל עוגיות – על ידי שילוב של גלידת וניל עם שברי עוגיות לוטוס. 

ואילו גרסאות אחרות של גלידת לוטוס משלבות את הממרח העשיר בטעם עם שברי עוגיות על בסיס גלידה שכל כולה מלאה בטעמי לוטוס.

כך מתקבלת סקאלה רחבה למדי של גלידות לוטוס בעוצמות שונות של טעם, כי בכל זאת מדובר על עוגיות עשירות בתבלינים ואפשר בהחלט לשחק עם העוצמה של טעמי העוגיות על ידי הוספה של מרכיבים שונים בכמויות שונות לתוך הגלידה. 

גם המרקם של הגלידה יכול להשתנות כמובן לפי כמות שברי העוגיות ששמים בתוכה, כמות השומן וכמות הסוכר.

גלידת לוטוס פרווה – יש דבר כזה?

עוגיות לוטוס מיוצרות ללא מוצרי חלב ולכן הן נחשבות למוצר פרווה לכל דבר. 

כל מה שנותר לעשות כדי ליצור גלידת לוטוס פרווה זה לייצר את הגלידה עצמה מחומרי גלם שאינם חלביים, כמו שמנת מתוקה צמחית, כדי ליצור גלידת לוטוס פרווה טעימה ומתוקה.

אם אתם הולכים לאכול גלידת לוטוס בסניף ג'ט לק הקרוב לביתכם, תוכלו להגביר את עוצמת הטעם ולהוסיף לעצמכם גם רוטב לוטוס מעל הגלידה, שיעצים את טעם הלוטוס האהוב ויתן לכם בוסט של לוטוס.

לסיכום, אנחנו בג'ט לק חושבים כל הזמן איך לתת לכם את הטעמים שאתם אוהבים, להמציא טעמי  גלידה מפנקים ואהובים, כדי שתמיד תהיה לכם עוד סיבה טובה לבוא לבקר. מחפשים גלידת לוטוס או גלידה אחרת שתעשה לכם את היום? בואו אלינו!

גלידת לוטוס - טעם מתוק לחיים