גלידת לוטוס - טעם מתוק לחיים

גלידת וניל או גלידת שוקולד: לאיזו אסכולה אתם שייכים?

אם תעשו תחרות בין גלידת שוקו לבין גלידת וניל, תגלו שהמרוץ מאוד מאוד צמוד. 

למעשה ההבדל בין השניים קטן מאוד, אבל בכל זאת, יש טעם אחד שתמיד מנצח (גם אם זה בהפרש קטן).

אז איזה טעם של גלידה הישראלים הכי אוהבים? ומה מעדיפים בשאר העולם?

האם יש לזה משמעות ומה זה אומר עליכם אם אתם מעדיפים דווקא גלידת וניל או גלידת שוקולד?

איזה טעם של גלידה הכי פופולרי בעולם?

גלידה היא אחד המאכלים הכי פופולריים והאהובים בעולם כולו. 

כמו הפיצה, גם היא מגיעה מאיטליה. גם היא מגיעה עם אפשרויות שונות של טעם ומרקם וגם היא אהובה על ילדים ומבוגרים כאחד – בקיץ, או בחורף – רק תנו לנו גלידה.

אבל אם גם בשבילכם גלידה זה החיים, אתם בטח מתלבטים מדי פעם בין הטעמים השונים, בטח יצא לכם לנסות סורבה לעומת גלידת שמנת וגם יצא לכם לנסות גלידת וניל לעומת גלידת שוקולד ולשאול את עצמכם מה יותר טעים.

האמת שרוב האנשים יודעים מגיל מאוד צעיר אם הם מעדיפים גלידת שוקולד או גלידת וניל, לעומת המיעוט, שמחליט דווקא בגיל קצת יותר מגובש ובוגר – איזה טעם הוא הכי אוהב.

אין ספק כי גם טעמי הפירות הם טעמים נפלאים, בתוכם טעמים כמו גלידת תות, גלידת מנגו, גלידת אננס ועוד.

אבל השוקולד והוניל תמיד מובילים.

אוהבים גלידת וניל – מה זה אומר עליכם?

גלידת וניל מקבלת את הטעם שלה מתרמילי הוניל, שנראים קצת כמו תרמילים של שעועית או לוביה שחורה, בתוכם מסתתרים גרגרי וניל שחורים. 

את הוניל מטמיעים בתוך גלידת שמנת עשירה ומקבלים גלידה מתוקה בטעם עדין וקליל יחסית, שלא משתלט. 

לכן היא גם נחשבת מאוד מתאימה לצד קינוחים כמו סופלה שוקולד ופאי תפוחים.

אוהבי גלידת וניל הם לרוב אנשים שמחפשים טעמים עדינים וקלילים והם גם הרוב – בעולם ובישראל גלידת וניל היא המובילה והיא הנמכרת ביותר.

גלידת שוקולד – מי הכי אוהב אותה?

גלידת שוקולד מאופיינת בטעם דומיננטי, עשיר ועוצמתי. היא קצת יותר דחוסה ועשירה לעומת גלידת וניל ולכן יכולה להשתלט על טעמים אחרים. 

זו גם הסיבה שהיא פחות מתאימה לצד קינוחים כמו פאי תפוחים, ואפילו פחות מתאימה ליד קינוח כמו סופלה שוקולד – כי היא פשוט מכבידה על הקינוח העשיר בשוקולד גם ככה.

גלידת שוקולד נמצאת במקום השני אחרי וניל ברמת הפופולריות שלה והיא אהובה במיוחד על אנשים בעלי אופי אינדיבידואלי שחשוב להם להיות מיוחדים ויוצאי דופן.

לסיכום – בין אם אתם אוהבים גלידת שוקולד או גלידת וניל, אנחנו אוהבים אתכם כמו שאתם. גלידריות ג'ט לק מקבלות באהבה את כל סוגי הגלידה, ללא הבדל טעם, צבע וגוון. וגם אתכם – אוהבי הגלידה, אנחנו אוהבים בכל מצב. אז בואו אלינו להתפנק על טעם הגלידה האהוב עליכם, בלי לחשוב הרבה. רק להנות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *