גלידה בשדרות

גלידה בשדרות

כשחושבים על שדרות לא בהכרח יש חושבים על קולינריה מעולה, תצפיות מרהיבות ואפילו פארק שעשועים ענק ואגם מלאכותי יפהפה. אבל מי שגר בשדרות יכול לספר לכם שגם זה חלק מהחיים בעיר הדרומית. אז אם אתם כבר שם, לא תלכו לאכול גלידה בשדרות?

ג'ט לק  – הגלידריה שמשגעת את אוהבי המתוקים לאורכה ולרוחבה של הארץ מציעה לכם לבוא לבקר ולאכול גלידה בשדרות שתגרום לכם לחזור שוב ושוב.

גלידריה בשדרות – לעמוד בסטנדרטים גבוהים במיוחד

אחד המאפיינים המיוחדים של שדרות היא קולינריה ברמה גבוהה מאוד. תושבי שדרות רגילים לאכול טוב. זה אומר מסעדות פועלים, לצד אוכל ביתי מדהים ומסורתי, מסעדות שוק משובחות המגישות סלטים טריים בכל הצבעים, אבל גם מסעדות בשר משובחות, סושי והמבורגרים לצד מסעדות צמחוניות ברמה גבוהה.

לכן גם גלידריה בשדרות צריכה לעמוד בסטנדרטים גבוהים של איכות וטעם, שיעמדו בכבוד מול המוסדות הקולינריים המשובחים של העיר.

ג'ט לק – ממציאים את הגלידה מחדש

אי אפשר להגזים כשמנסים לתאר את המנות המתוקות המוגשות בסניפים של ג'ט לק. פשוט כי מדובר על תפריט קינוחים מוגזם, מושחת, מתוק ומפנק שעולה על כל דמיון.

טעמי הגלידה מגוונים ועשירים במיוחד וכוללים בין היתר:

בייגלה מלוח וקרמל מלוח, שוקולד בלגי ולואקר, רפאלו, אוראו וגם מסטיק, פיסטוק, סורבה תות וסורבה לימון, סורבה שוקולד מריר פרווה, סורבה לימונענע ועוד רבים אחרים, אבל הגלידה של ג'ט לק היא לפעמים רק התירוץ.

כי תפריט הקינוחים של הגלידריה הדרומית המיוחדת הזו שובר את כל המוסכמות ומספק חוויות מתוקות במיוחד.

תפריט הקינוחים של ג'ט לק

אפילו בתור מסעדת קינוחים שהיא גם גלידריה, ג'ט לק בשדרות מציעה מגוון קינוחים עשיר ומושחת מעל לכל דמיון. בין היתר תמצאו שם מגדלי פנקייק עצומים נוטפים רטבים עשירים, ערימות וופל בלגי משובצות שוקולד בטעמים, כריכי עוגיות עשירות עם כדורי גלידה בטעמים לבחירתכם, עוגות קצפת עם גלידה ורוטב עשיר וגם מאפה שחיתות של קרואסון ממולא גלידה ומצופה בשני רטבים וקצפת, מחוזק עם מזרק של רוטב שוקולד נוסף, סופקייק (סופלה על פנקייק), כנאפקייק (כנאפה על פנקייק) ועוד!

הרטבים שעושים את כל ההבדל

עם כל הכבוד לטעמי גלידות מגוונים בכל צבעי הקשת ולתפריט קינוחים מושחת בצורה יוצאת דופן, מה שבאמת עושה את ההבדל כשמגיעים לג'ט לק בשדרות, אלה הרטבים שנשפכים מעל הכל. 

בין אם אתם מזמינים כמה כדורי גלידה בגביע, מגדל פנקייקים או עוגת קצפת, סביר להניח שגם תקבלו את המנה שלכם כשהיא מכוסה ונוטפת מגוון רטבים עשירים. בין סוגי הרטבים שתוכלו להרטיב איתם את הקינוח שלכם: רוטב בייגלה מלוח, רוטב לואקר, רוטב קינדר בואנו לבן, רוטב סניקרס, רוטב רפאלו ועוד.

לסיכום, אם אתם מחפשים גלידה בשדרות, אתם ממש במקום הנכון. אין יותר נכון מזה, כי אצלנו בג'ט לק גלידה זה החיים! אז בואו לגלות מחדש את עולם הגלידות והקינוחים ולחגוג איתנו את החיים!