גלידה טבעונית

גלידה באשקלון

בין אם אתם גרים באשקלון, או מטיילים באשקלון, אתם נמצאים באחת הערים העתיקות ביותר בעולם, שנחשבה עיר נמל חשובה לאורך תקופות ארוכות בהיסטוריה וכיום היא עיר חוף מקסימה (אבל עדיין גם עיר נמל) ומלאת שרידים היסטוריים, השוכנת לחופי הים התיכון.

אז בין אם אתם מחפשים גלידריה באשקלון כי הגעתם לשם לטייל או שאתם גרים בעיר החוף והנמל הדרומית – אנחנו ממש מבינים. כך או כך, אתם נמצאים במקום הנכון – ג'ט לק – גלידריה באשקלון ששווה לנסוע אליה במיוחד.

גלידריה באשקלון ששוברת את כל החוקים

לאוהבי גלידה באשקלון ובכל העולם, יש תפיסה מסוימת לגבי גלידה – היא מתוקה, היא צבעונית, היא עשויה מפירות שמנת ושוקולד, היא מתוקה אבל במידה והיא בדרך כלל מגיעה בגביע.

אבל אם כבר יצא לכם לאכול גלידה של ג'ט לק באשקלון, אתם כבר יודעים שכאן חוקי המשחק הם קצת שונים.

כי ג'ט לק היא לא עוד גלידריה מהשורה, אלא גן העדן של אוהבי המתוקים.

עולם קסום של קינוחי אקסטרים. מקום שכולו חגיגה של מתוקים וקינוחים מטורפים, שחי, נושם וקיים כדי לעשות לכם טוב על הנשמה, ליצור עבורכם את המנות הכי מתוקות והכי יצירתיות שאפשר לדמיין, להניח כמה כדורי גלידה בטעמים שאתם אוהבים ולמזוג מעל הכל בנדיבות – הרבה מאוד רטבים מושחתים.

אצלנו מוגזם זו מחמאה

בעקבות האבולוציה של בלוטות הטעם של הישראלים בשנים האחרונות, התחיל להתעורר ביקוש לקינוחים מטורפים, כמו שעד לפני כמה שנים היה אפשר לראות אצלנו רק בסרטים – 

הררים של פנקייק נוטפים שוקולד וקצפת, ערימות של וופל בלגי מקושטות בכדורי גלידה צבעוניים ושוחות ברוטב עשיר, מגדלי עוגיות רכות ועשירות מונחים מעל כדורי גלידה בטעמים שונים ומוקפים בסוכריות צבעוניות, עוגות מכל הסוגים עם שכבות על גבי שכבות של טעם, פינוק ושחיתות וגם שילובים מטורפים של כמה סוגי קינוחים ביחד.

אנחנו בג'ט לק החלטנו להגשים לקהל הישראלי את כל הפנטזיות הכי פרועות, מתוקות ומושחתות והבאנו לכאן את כל סוגי הקינוחים בשילוב גלידה, שמתאימים לפי נסיוננו לטעם הישראלי.

מאז ועד היום אתם יכולים למצוא את הגלידריות שלנו ברחבי הארץ, בכלל זה גם גלידריה באשקלון, שבה תוכלו למצוא את כל הקינוחים שבהם התברכה ג'ט לק.

טעמים משובחים של גלידה באשקלון

כדי שתרגישו את כל בלוטות הטעם שלכם עובדות שעות נוספות (אבל הכי בכיף), אנחנו מציעים מגוון ענק ומשגע של טעמי גלידה, שלא תרצו להפסיק לטעום! בין הטעמים שתמצאו אצלנו:

בייגלה מלוח וקרמל מלוח, שוקולד הרשיז, שוקולד בלגי, לואקר, רפאלו, אוראו, מסטיק, וניל צרפתי, מקופלת וקינדר בואנו וגם סורבה תות, סורבה אננס, סורבה פסיפלורה, סורבה שוקולד מריר פרווה, סורבה מנגו ועוד!

לסיכום, אמרתם גלידה באשקלון – אמרתם ג'ט לק! בואו ללקק את השפתיים, את הגלידה ואת האצבעות, עם המגוון הכי גדול ומושחת של קינוחים, רטבים וטעמי גלידות. כי לכולם מגיע ליהנות מקינוחים ברמה אחרת!