איך לפתוח גלידריה בישראל

איך לפתוח גלידרייה בישראל – המדריך המלא!

ענף הגלידות בישראל מגלגל סכומים עצומים מדי שנה ולכן יזמים רבים נמשכים אליו ומבקשים לפתוח גלידריות חדשות. זה קר, זה מתוק וזה מנחם ולכן אפשר להבין למה כולם רוצים להיכנס לעסקי הגלידה. אבל כדי להצליח בתחום צריך גם לדעת איפה להשתלב, מה למכור, איך לנהל את העסק ועוד. אז איך עושים את זה נכון?

פתיחת גלידריה בלי להמר

פתיחת עסק בישראל יכולה להיות עניין מורכב למדי. זה מצריך משאבים כספיים למימון, הבנה בעולם העסקים והרבה מזל של מתחילים. אבל מי שרוצה ללכת על בטוח בתחום הגלידריות, יכול לעשות את זה היום יחסית בקלות וגם להצליח בגדול.

איך לפתוח גלידריה מצליחה בישראל?

אחת הנוסחאות המצליחות ביותר בעולם העסקים היא נוסחת היזמות. 

הרעיון אומר שאתם לא צריכים להתחיל הכל מאפס ולעבוד קשה כמו כל בכל עסק רגיל, כי יש לכם אפשרות להתחיל מנקודת פתיחה הרבה יותר טובה.

אתם מקבלים הכשרה בתחום המקצועי, אבל גם בתחום הניהול, השיווק והעסקים, כדי שיהיה לכם קל יותר לנהל בצורה מצליחה את הסניף שלכם.

אבל את רוב העבודה הקשה כבר עשו הרבה לפני שאתם הגעתם – מישהו אחר כבר חשב על קונספט, בנה תפריט מנצח, השקיע בשיווק וקנה לעצמו שם של עסק מבוקש.

נשאר לכם רק להשתלב בצורה אופטימלית, עם ליווי מקצועי לכל אורך הדרך המיועד לעזור לכם להצליח – כי הצלחה שלכם זו הצלחה של הרשת.

למה חשוב לשים לב בבחירת זכיינות?

כשאתם בוחרים רשת גלידריות מצליחה להצטרף אליה בתור זכיינים לגלידה של אחד הסניפים, חשוב לבדוק שהם נותנים לכם את כל מה שאתם צריכים כדי להצליח. את כל מה שיכול להקל עליכם לאורך חיי העסק:

  • בחירת לוקיישן מעולה לסניף החדש בחירת הלוקיישן יכולה להיות הצעד הכי חשוב שתעשו ולכן כדאי לעשות אותה בליווי אנשים עם ניסיון מוכח.
  • שיווק אינטנסיבי ומושקע ברמה הרשתית אתר אינטרנט מקיף עם מערך שיווק פעיל, קבוע ותוסס של רשתות חברתיות, פרסומים ועוד.
  • ליווי בתהליכי הקמה וניהול של הסניף מערך כוח אדם יציב ואמין, קבלת רשיונות מהרשויות, קבלת נהלי עבודה מקובלים עם הצלחה מוכחת, ניהול צוות מטבח וקבלה, ניהול קופות ועוד.
  • חומרי גלם משובחים ותפריט עם הצלחה מוכחת – כולל כל סוגי הקינוחים המטריפים ביותר בארץ, איך להכין אותם בצורה מדויקת ועוד.
  • עיצוב מקצועי של הסניף עיצוב אחיד מותאם למיתוג של הרשת.
  • כוח קנייני של רשת לעומת כוח קניה של עסק בודד אתם מקבלים מחירים הרבה יותר נמוכים על מפיות, גביעים, כפיות ועוד.

לסיכום, אם אתם מחפשים לפתוח גלידריה מצליחה ויש לכם מוטיבציה והמון נכונות לעשות מה שצריך כדי להצליח – רשת גלידריות ג'ט לק היא המקום הנכון ואנחנו נשמח להכיר אתכם! 

רוצים להשתלב ברשת גלידריות מצליחה וצומחת בתור זכיינים? דברו איתנו!