קינוחים מושחתים

רעבים בטירוף? קבלו קינוחים מושחתים שישביעו אתכם

קינוחים מושחתים נולדו בארצות הברית – שם אין דבר כזה "יותר מדי". 

אבל מאז שהם נולדו בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות, קינוחים מושחתים ומוגזמים הפכו לדבר מבוקש בכל העולם וגם כאן בישראל.

אז מה יש לנו להציע לכם בתחום הקינוחים שאי אפשר להפסיק לאכול ואיזה קינוח כדאי לכם להזמין אם אתם גם רעבים וגם רוצים משהו מתוק?

קינוח מושחת למי שאוהב לאכול לבד (או מקסימום בזוג)

מאפה שחיתות – מכירים את הקפה ומאפה שאפשר להזמין בבתי קפה ברחבי הארץ? אז זה לא זה.

זה מתחיל בצורה דומה – עם קרואסון. אבל שם מתחיל ונגמר כל קשר בין שני הדברים.

כי מאפה שחיתות זה לא סתם קרואסון, אלא קרואסון פריך וקראנצ'י, ממולא בשני כדורי גלידה בטעמים לבחירתכם, עטוף בשוקולד לבן ושוקולד חלב אגוזים, עם גבעה רכה של קצפת ליד ועוד מזרק שוקולד – למקרה שלא מספיק מתוק לכם.

וופל בלגי זה לא מה שחשבתם

וופל ג'ט אישי ועד מגדל וופל בלגי מושחת, עם מה שבאמצע – אם אתם מזמינים אצלנו וופל בלגי, כדאי שתתכוננו להגיע רעבים במיוחד.

אתם יכולים לבוא עם חברים ולהזמין כריך וופל בלגי ענק, ממולא בשני כדורי שוקולד לבחירתכם, עטוף ברטבי שוקולד נוטפים ועשירים. על הצלחת יחכו לכם גם כמה גבעות רכות של קצפת, שיהיה מה לנגב.

אם אתם מעדיפים קינוח לגובה, אז מגדל וופל בלגי זה מה שכדאי לכם להזמין – ערימה חמה וטריה של וופלים בלגים, מעליה נוזלים הרטבים המושחתים שלנו, לצידה כדורי גלידה משובחת וערימה מענגת של קצפת לבנה.

ואם מה שאתם מחפשים זה גיוון וטעם קצת אחר, לכו על וופל ברולה – וופל בלגי ומעליו קרם ברולה, עם שוקולד לבן, כדור גלידה וקצפת.

פנקייק לאמיצים

האמת – לא ממש חייבים להיות אמיצים כדי להזמין הר של 6 פנקייקים חמים וטריים, מצופים ברטבי שוקולד נוטפים ועשירים. מספיק להיות רעבים ולבוא עם חבר או שניים, כדי להסתער על ההר המענג הזה, שלצידו מחכים שני כדורי גלידה וגם קצפת טעימה.

מרגישים פחות אמיצים מהרגיל? לכו על פנקייק חצי חצי – 3 פנקייקים מכוסים בשני ציפויים מיוחדים לבחירתכם, עם שני כדורי גלידה ועם קצפת כמובן.

כנאפקייק – קינוח חגיגי וירוק

כל הרעיון בג'ט לק זה שאתם לא חייבים לבחור בין לבין. אתם יכולים ללכת על גם וגם.

למשל כנאפקייק – כנאפה חם ומדהים, מונח על פנקייק שמנמן ומפנק. מעליהם נוטף רוטב פיסטוק משגע, עם שברי פיסטוק, גלידה וקצפת. יש יותר מושלם מזה???

אז מה בא לכם לאכול? ארוחת בוקר, צהריים, או ערב וגם בין לבין – סניפי jetlek ברחבי הארץ מחכים לכם עם הקינוחים הכי עשירים, מפנקים, מושחתים ואיכותיים שיש. בוא עם חברים או עם המשפחה ואפילו לבד – אצלנו תמיד תוכלו לקבל משהו מנחם ומתוק, שימלא לכם את הבטן ואת הלב.