מה הופך גלידה לאיכותית?

למרות שהגלידה קרה: שוק הגלידות רותח!

עד לפני כמה שנים, גלידה נחשבה מוצר של פינוק ומותרות. אבל עם השנים התברר לכולם – גלידה היא מוצר שרוב הישראלים פשוט לא יכולים לחיות בלעדיו!

אולי בגלל זה, שוק הגלידה בישראל ממשיך לצמוח ולהמציא מוצרים חדשים, מגוון קינוחי גלידה מתוחכמים ומושחתים וגלידריות מטריפות, שמציעות פינוקים מהחלומות הכי מתוקים שאפשר לחלום.

גלידה זה בילוי או מוצר?

גלידה היא פינוק משגע, שיכול להתאים לכל אחד – היא יכולה להגיע בגביע, או בכוס, במארז של קילו וחצי, או מעל ופל בלגי טרי וחם. היא יכולה להיות מכוסה בקצפת ורוטב שוקולד עשיר, או להגיע באריזת פלסטיק מהסופר.

היא יכולה להיות עשויה משמנת עשירה ואיכותית, או מפירות טריים ומשובחים.

כך או כך, גלידה היא מאכל משמח נפש, לב ופה, שכל אחד יכול למצוא בו את עצמו.

היא מתאימה לאירוח או לקינוח, להתקרר ביום חם או להרים את המסיבה, להיות מסמר הערב באירוע חברה, או מרכז הבילוי המשפחתי במוצ"ש.

לאיזה כיוון שלא תרצו לקחת אותה – גלידה משובחת ואיכותית מחכה לכם בפינה ואי אפשר לעמוד בפניה.

ולכן, אם נחזור רגע לשאלה שבכותרת הפסקה, התשובה היא שגלידה יכולה להיות כל מה שתרצו וזה גם כנראה סוד ההצלחה הענקית שלה.

איפה הישראלים הכי אוהבים לאכול גלידה?

שוק הגלידה בהחלט רותח, אבל יש מגוון כזה גדול שהשאלה היא – איפה אתם אוהבים לאכול את הגלידה שלכם?

יש לא מעט אפשרויות לאכול גלידה בבית והן אפילו די טובות. 

פשוט קונים בסופר או בגלידריה הקרובה לביתכם במשקל שאתם רוצים, את הטעמים שאתם אוהבים וזוללים בבית מתי שבא לכם.

אבל אין ספק שחלק גדול מהכיף באכילת גלידה בעידן שלנו הוא דווקא לצאת מהבית ולהתפנק במקום שמציע חווית אכילה מפנקת וייחודית.

לדוגמה, בכל אחד מסניפי ג'ט לק הפזורים ברחבי הארץ, אפשר לבחור מתוך תפריט של קינוחים מושחתים, כאשר הדובדבן שבקצפת של כל קינוח כזה הוא דווקא כדור גלידה.

מדובר כמובן על כדור גלידה משובח במיוחד, בטעם שאתם בוחרים, מתוך מגוון עשיר של טעמים איכותיים וטבעיים.

הכדור הזה יכול להיות מונח מעל ערימת פנקייקים שמנמנים ורכים, או מעל וופל בלגי לצד כמה מקלות צ'ורוס מצופים סוכר ואפילו בתוך קרואסון חמאה טרי וחם.

קשת האפשרויות לא נגמרת, במיוחד כאשר אתם יכולים לבחור גם מתוך מגוון של רטבי שוקולד עשירים ומושחתים, שהופכים את ההזמנה שלכם למנה מהאגדות.

בהחלט משהו שלא היה קיים בארץ עד לפני כמה שנים.

לסיכום, שוק הגלידות בישראל מציע מגוון אפשרויות עצום ומגוון יותר מאי פעם. גלידות בריאות וגלידות שחיתות, כחלק מקינוח עשיר ודקדנטי, או בגביע מינימליסטי ופריך. מה שלא תבחרו – העיקר שהגלידה תשקף את הטעם האישי שלכם ואת מה שאתם אוהבים. אז איך אתם רוצים את הגלידה שלכם?