גרים בבאר שבע? אלו הקינוחים הטובים ביותר של סניף ג'ט לק באר שבע

גרים בבאר שבע? אלו הקינוחים הטובים ביותר של סניף ג'ט לק באר שבע

גרים בבאר שבע? OMG!!!!! איזה כיף לכם – יש לכם סניף של ג'ט לק ליד הבית! אז מה אפשר וכדאי להזמין אם אתם הולכים להתפנק בג'ט לק?

הקינוחים הכי מושחתים בבאר שבע

ג'ט לק היא אמנם גלידרייה בהגדרה, אבל בפועל מדובר על הרבה יותר מזה. 

הקונספט הכי מושחת, הכי מפנק, הכי מטורף והכי מוגזם שאפשר לדמיין, של קינוחים, שנוצרו מתוך למידה והיכרות של שנים עם חוש הטעם הישראלי הייחודי.

זה לא שאין בארץ גלידריות וחנויות קינוחים מדהימות, אבל ג'ט לק באמת מותאמת לחוש הטעם הייחודי של הישראלים, כולל כל סוגי הקינוחים הכי אהובים בארץ, טעמי הגלידה הכי נחשקים ורטבים מושחתים, שנוזלים על הכל מלמעלה, כדי לתת למנות שלכם אפקט פינוק שלא נגמר.

קבלו דוגמית קטנה – שלושה מתוך אינספור סוגי קינוחים מוטרפים שאפשר למצוא בגלידריה שלא מפסיקה לחגוג את החיים:

גרים בבאר שבע? אלו הקינוחים הטובים ביותר של סניף ג'ט לק באר שבע

סוגי קינוחים מושחתים של ג'ט לק באר שבע

לא נשקר – הסניף בבאר שבע מציע תפריט דומה עד זהה לתפריט הקיים בשאר סניפי הרשת, אבל זה לא מפחית לרגע מהייחודיות, המתיקות והמושחתות שאפשר למצוא בגלידרייה הדרומית. הנה כמה דוגמאות שיגרמו לבלוטות הטעם שלכם להתחיל לעבוד (ראו הוזהרתם):

מוגזמתתתתתת – שחיתות בסגנון ג'ט לק

הר פנקייקים זה נחמד, אבל לפי התפיסה של ג'ט לק זה ממש לא מספיק. אז לקחנו הר של פנקייקים, הוספנו לו כמה יחידות וופל בלגי ועוד כמה מקלות צ'ורוס נוטפים טעם ומתיקות, שמנו ליד שני כדורי גלידה ושפכנו מלמעלה על הכל – רוטב שוקולד לבן ורוטב שוקולד חלב אגוזים.

התוצאה – חלום של קינוח.

מאפה שחיתות – להגזים, אבל בקטן

קרואסון טרי וריחני זו דרך נפלאה לפתוח את הבוקר, אבל כדי להפוך אותו לקינוח בסגנון ג'ט לק, ממלאים אותו בשני כדורי גלידה משובחת, עוטפים אותו ברוטב שוקולד לבן ורוטב שוקולד חלב אגוזים ושמים בצד ליתר ביטחון גם מזרק שוקולד. מסופקים? גם אנחנו.

כנאפקייק – הכנאפה שרוצה להיות יותר

אם היה נדמה לכם שכנאפה חם ומדהים זו פסגת השאיפות – תחשבו שוב. כנאפה של ג'ט לק, חם וטרי, מונח על פנקייק, מזולף עם רוטב פיסטוק ושברי פיסטוק, עם כדור גלידה וקצפת.

הכנאפה הרגיל כבר לא יראה לכם אותו דבר לעולם.

קוקיגלידה – להכפיל את הטעם

לקחנו 2 – 3 עוגיות שוקולד עשירות, מפנקות ומושחתות כמו שאנחנו אוהבים ושמנו בין כל שתי עוגיות גם כדור שוקולד. שפכנו על הכל מלמעלה רוטב מושחת לבחירתכם והרי לכם – קינוח מוטרף בסגנון ג'ט לק, כמו שרק אצלנו אפשר לקבל. וזו רק דוגמה קטנטנה על קצה המזלג.

לסיכום, אם אתם גרים בבאר שבע, יש לכם את המקום המושלם למצוא בו קינוחים מושחתים, טעימים ומפנקים, לעורר את בלוטות הטעם והריח, להכיר מחדש את עולם הקינוחים וללמוד שיש עוד אינספור דרכים להתענג על כל ביס. בואו להתפנק!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *