מה הופך גלידה לגלידה בדץ

מה הופך גלידה לגלידה בד"ץ

גלידריה ג'ט לק משקיעה בכם עם כשרות בד"ץ מהודרת, כי לכוווווווווווווווווווווולם מגיע ליהנות מטעמים משובחים של גלידה מדהימה ומגוון עצום של קינוחים מושחתים.

אז מה זה גלידה בד"ץ? האם יש לה טעם כמו של גלידה רגילה? איפה אפשר להשיג אותה ואיך משיגים את הכשרות הזו לגלידה?

מה זה גלידריה בד"ץ?

כשרות בד"ץ נחשבת כשרות מהודרת וקפדנית, שאותה מקבלים רק עסקים בתחום המזון שעומדים בתנאים מאוד מחמירים של כשרות. 

ההכשר מבטיח עמידה בתנאים מחמירים של כשרות – יותר מאשר כל רבנות מקומית או אחרת והוא גם קובע סטנדרט (גבוה מאוד) אחיד של כשרות, ככה שאם אתם אוכלים גלידה בד"ץ אתם יודעים בדיוק מה אתם מקבלים.

למעשה זה אומר שאתם מקבלים גלידה שהכינו אותה בתנאים מחמירים של כשרות לפי ההלכה היהודית, הכוללים שימוש בחומרי גלם איכותיים וכשרים, מתן מעשרות ותרומות, בדיקת חרקים ועוד.

אבל אולי אחד הערכים החשובים ביותר של גלידה בד"צ הוא דווקא הערך הנלווה, כי פיקוח כשרות מבטיח גם פיקוח על איכות הגלידה שאתם אוכלים.

לכן המשמעות של גלידה בד"ץ היא לא רק גלידה כשרה לפי ההלכה, אלא גם גלידה איכותית, נקיה וטובה.

גלידה בד"ץ לעומת גלידה אחרת – האם יש הבדל בטעם?

האמת? תלוי את מי שואלים. יכול להיות שגלידה בד"צ מכילה בדיוק אותם חומרי גלם כמו גלידה אחרת, אבל הטעם שלה הרבה יותר טוב עבור מי שחשוב לו לאכול כשר או מי שמעדיף לאכול גלידה שעברה את כל הבדיקות החשובות, שהופכות אותה מותרת למאכל לפי ההלכה היהודית.

אבל אפילו יותר חשוב מזה – עמידה בתנאים המחמירים לקבלת הכשר בד"ץ פשוט הופכת את הגלידה שלנו מתאימה לכולם:

מי ששומר ומי שלא שומר, מי שמקפיד על כשרות מהודרת ומי שמסתפק גם בכשרות יותר צנועה.

ואנחנו אוהבים שטעים ללקוחות שלנו – לכמה שיותר לקוחות שלנו.

לכן אנחנו מעדיפים להקפיד על כשרות בד"ץ. להשקיע קצת יותר על ההכשר – בשבילכם ובשבילנו.

אז למעשה לא צריך להיות הבדל בטעם בין גלידה בד"ץ לגלידה אחרת, אבל בשבילנו ההכשר עושה את כל ההבדל ולכן לדעתנו, הגלידה שלנו היא הכי טעימה שיש.

לא רק גלידה בד"צ – קינוחים מושחתים בהכשר מהודר

ג'ט לק מציעה לכם עולם שלם של שחיתות ופינוקים. אתם יכולים לקבל אצלנו לא רק גלידה עם הכשר מהודר, אלא גם קינוחים מטורפים, עם רטבים עשירים שנוזלים מהצדדים, קצפת עשירה ורכה, על מגוון רחב של מאפים, עוגות ומתוקים מכל הסוגים.

לסיכום, גלידריית ג'ט לק מציעה גלידה בד"ץ, אבל גם הרבה יותר מזה. רוצים לבוא להתפנק עם חותמת הלכתית של כשרות מהודרת? בואו לסניף הקרוב אליכם הביתה!