גלידה בכוס או גלידה בגביע

גלידה בכוס או גלידה בגביע? המשבר התמידי

אם תערכו משאל אצל כל מי שאתם מכירים, תגלו שרוב הישראלים מעדיפים לאכול גלידה בגביע. 

גם אנחנו אוהבים את הטעם של גביע וופל איכותי, מתפצח וטעים, משתלב באופן מושלם עם טעמי הגלידה וגם נעים להחזיק אותו ביד.

אבל יש לנו גם מקום בלב לגלידה בכוס, במיוחד לאנשים שמעדיפים לאכול גלידה עם כפית (ולא ללקק עם הלשון…).

אז החלטנו לספק לכם קצת מידע בנושא, שיעזור לכם להחליט בפעמים הבאות בצורה יותר מושכלת מה עדיף – גלידה בכוס או בגביע?

מתי כדאי לאכול גלידה בגביע לעומת גלידה בכוס?

האמת שהתשובה לשאלה הזו ברורה לנו לגמרי.

אם יש לכם אפשרות לקנות גלידה בגביע איכותי, טרי, שמכינים במקום מחומרי גלם טובים ויש לו גם טעם מעולה – אז מומלץ לקנות גלידה בגביע וופל!

גלידה בכוס או גלידה בגביע? המשבר התמידי

אבל אם אתם קונים גלידה במקום שלא משקיע במיוחד בהכנת גביעי וופל איכותיים וטעימים, אפשר בהחלט לקנות גלידה בכוס וללקק אותה מהכפית.

בנוסף, יש לא מעט אנשים בימינו, שמבינים את חשיבות השמירה על איכות הסביבה ולכן אותם לא תתפסו בחיים עם כוס חד פעמית מלאה בגלידה, אלא רק עם גביע וופל אכיל.

מצד שני, יש אנשים שעבורם בכלל אין התלבטות, כי הם מעדיפים לאכול גלידה עם כפית ולא תתפסו אותם בחיים מלקקים גביע גלידה בציבור.

יש גם את מי שלא ממש אוהבים את טעם הוופל ולכן מעדיפים לאכול גלידה בכוס.

גלידה בכוס או גלידה בגביע? המשבר התמידי

  • איכות כדאי לקנות גלידה בגביע בעיקר אם מדובר על גביע טעים ואיכותי. אחרת עדיף לקנות בכוס, שאין לה טעם וגם לא אוכלים אותה.
  • איכות הסביבה כאן הגביע מנצח בגדול, אפילו אם אתם לא אוכלים אותו. הוא עשוי חומרים אכילים ומתכלים. לכן אינו פוגע בסביבה, אפילו אם תחליטו להשליך אותו לפח אחרי שתסיימו את הגלידה. לעומת זאת הכוסות של הגלידה הן חד פעמיות, עשויות מחומרים שאינם נחשבים ידידותיים לסביבה וגם חייבים לאכול מהן את הגלידה בעזרת כפית חד פעמית. 
  • אכילה תרבותית מי שמעדיף לאכול עם כפית מעדיף לקחת גלידה בכוס בדרך כלל. אבל למעשה אפשר לאכול עם כפית גם אם הגלידה שלכם נמצאת בתוך גביע וופל.
  • עניין של טעם – מי שלא אוהב את הטעם של גביע וופל מעדיף לקנות גלידה בכוס, כי טעם הוופל מחלחל גם לתוך הגלידה. 
  • נוחות צורת הגביע מותאמת באופן מדויק להחזקה נוחה ונעימה בכף היד, גם ביד קטנה של ילד. מצד שני, הגביע לפעמים נשבר, או נסדק ואז הגלידה נוזלת ממנו כלפי מטה ומלכלכת. אז כנראה שזה לגמרי עניין של טעם אישי.

לסיכום, למרות כל ההסברים ההגיוניים, ברור לנו שהבחירה היא עניין של טעם אישי בלבד. לכן אנחנו מציעים בסניפים שלנו את שתי האפשרויות ומקבלים אתכם באהבה – לא משנה מה תבחרו. בואו לאכול גלידה!