קינוחים מושחתים

מארחים בחגים? 3 קינוחים מושחתים שיעשו לכם את החג

נוסף על מבחר מטורף של גלידות משובחות, ג'ט לק היא גם מסעדת קינוחים, המציעה תפריט קינוחים מושחתים ומפנקים במיוחד. 

אבל חוץ מזה – אתם יכולים גם להזמין הביתה את רוב הקינוחים שאנחנו מציעים בתפריט.

אז רגע לפני שאתם מתחילים לחפש מתכונים לאירוח באינטרנט, תנו לנו להציע לכם כמה קינוחים מטורפים, שיגרמו לאורחים שלכם להזיל ריר מעל שולחן החג.

תפריט קינוחים שמשאיר לכם זמן פנוי לארח

ההתמחות של ג'ט לק היא בתפקיד מסעדת קינוחים – גלידריה, עם מגוון רחב מאוד של קינוחים מושחתים ומפנקים, מתוקים ועשירים בצורה פנטסטית.

אל כל אלה מתלווים עשרות סוגי גלידה וסורבטים מהטעימים והאהובים ביותר על החיך הישראלי.

השילוב בין השניים מאפשר לנו ליצור מארזי קינוחים משגעים, שאתם יכולים לקחת הביתה ולארח בשיא הסטייל ועם אפס מאמץ. אז הנה חלק מהאפשרויות שאנחנו אוהבים במיוחד:

מארז שמחות

שלושה גדלים שונים של מארז קינוחים מפתיע, מתוק ומשמח, שיכול להספיק גם ל 12 אורחים, בהתאם לגודל שמזמינים.

מארז שמחות של ג'ט לק כולל פנקייקים, וופלים, עוגות ורטבים מושחתים, אבל אפשר להוסיף לו גם סופלה, דונאטס והמון כדורי גלידה טעימים. כל זה מקושט ברטבים מושחתים לבחירתכם, שלא יחסר וגם שיהיה מספיק מתוק. בכל זאת – אירוח בחג צריך להיות מפנק במיוחד.

קומבינה משפחתית

קומבינציה חגיגית, מתוקה ועשירה מאוד של קינוחים: פנקייקים, מקלות צ'ורוס (למי שלא מכיר – קינוח ספרדי טעים בטירוף, מטוגן ומצופה בסוכר וקינמון), לצד וופלים בלגים, גלידה, קצפת ואיך אפשר בלי הרטבים המושחתים והמפנקים של ג'ט לק.

מוגזמתתת

זה פשוט השם הכי מתאים והולם שיכולנו לתת למנה המושחתת בהגזמה הזו, שמתאימה לכל אירוע ולכל אירוח – אבל רק אם אתם ממש רוצים להנות. 

מדובר על שילוב מנצח של פנקייקים וופלים בלגים וצ'ורוס, לצד סופלה שוקולד שעליו נוטפים שני סוגי רטבים עשירים ומתוקים עם שני כדורי גלידה בטעמים לבחירתכם, שמורידה קצת את הטמפרטורה וגם קצפת שמרככת את הכל עם ענן לבן של עונג.

למה לבחור את הקינוחים של ג'ט לק לאירוח?

  1. כי טעים –  אתם אוהבים להתפנק ויודעים מה טעים.
  2. כדי שיהיה נעים אתם אוהבים לפנק ולעשות לאורחים שלכם טוב על הלב, על הנשמה ועל הלשון.
  3. שיהיה נוח כי אתם אוהבים לנוח ומעדיפים שמישהו אחר ישקיע בקינוח – ככה תוכלו להשקיע בארוחה ובאירוח…
  4. כי אין כמו הקינוחים של ג'ט לק  בא לכם להשאיר לאורחים שלכם טעם של עוד, ליצור אפקט של וואו ולתת להם חוויה בלתי נשכחת.

לסיכום, אם אתם רוצים לארח בסטייל, להגיש קינוח מטורף שרק מקצוענים יכולים להכין, להגיש ליד הקינוח גלידה משובחת ולעשות לאורחים שלכם רק טוב, אז עכשיו אתם יודעים –  אפשר, כדאי ומומלץ להזמין קינוח לחגים מבית ג'ט לק, שיעשה לכם את האירוח בחגים הרבה יותר קל וטעים. אז מה להזמין לכם?