חוגגים יום הולדת בבית? תפנקו את האורחים במשלוח גלידה

איך מזמינים גלידה במשלוח מבלי לקבל אותה מומסת ולמה אצלנו זה הכי טוב?

גלידה במשלוח נשמע כמו חלום שמתגשם, אבל לא מעט אנשים שואלים אם הגלידה יכולה לעמוד בתנאים של המשלוח ולהגיע אליכם כשהיא עדיין קפואה.

אז תרשו לנו להסביר לכם – איך אפשר לקבל משלוח גלידה בלי שהיא תימס בדרך ולמה כדאי להזמין משלוח גלידה רק אצלנו בג'ט לק???

משלוח גלידה – למה זה לא נמס בדרך???

כשאנחנו מכינים לכם משלוח גלידה, אנחנו אורזים אותו בתוך אהבה קפואה כדי שהוא ישאר קרררררררררר וטעים גם כשהוא מגיע אליכם.

אבל אם להיות רציניים לרגע, נשמח להסביר לכם שאנחנו משקיעים לא מעט מחשבה ומאמצים, כדי שתוכלו לקבל מאיתנו גלידה במשלוח, שתגיע אליכם מושלמת כמו שהיא הייתה כשהכינו אותה אצלנו בסניף.

כדי לעמוד בסטנדרטים המחמירים שקבענו לעצמנו, אנחנו מקפידים לארוז את הגלידה באריזה מיוחדת ששומרת על טמפרטורה נמוכה של הגלידה לטווח ארוך – קצת כמו צידנית קטנה.

חוץ מזה, הגלידה יוצאת מהסניף כשהיא כל כך קרה שהיא שומרת על הקור של עצמה לזמן רב מאוד.

לבסוף, האינטרס שלנו זה שאתם תהיו מרוצים. שתהנו מהגלידה שאתם קונים אצלנו ותשמחו לקבל את המשלוח של הגלידה – בלי אכזבות חס וחלילה.

לכן אנחנו עושים הכל כדי להביא לכם את המשלוח במהירות, בתנאים הכי טובים של משלוח מוצרים קפואים, כדי שתקבלו את הגלידה, תהנו ממנה וגם תמליצו לחברים….

למה להזמין משלוח גלידה עם ג'ט לק?

ג'ט לק היא גלידריה שמתמחה בייצור גלידות משובחות, במגוון רחב של טעמים אמיתיים, משובחים, מחומרי גלם איכותים ועם כשרות למהדרין!!!

אבל עד פה אולי לא חידשנו לכם משהו מיוחד.

אז תשמחו לגלות שיש לנו גם תפריט קינוחים משוגע למדי, שמכיל קינוחי גלידה מושחתים מכל הסוגים וגם את הקינוחים שלנו אתם יכולים להזמין במשלוח!!!

מתי כדאי להזמין משלוח גלידה?

בין אם אתם בוחרים להזמין משלוח גלידה נטו, באריזה איכותית ששומרת על טמפרטורה נמוכה של הגלידה לכל אורך הדרך ובין אם אתם בוחרים להזמין אחד מקינוחי הגלידה המושחתים והמטורפים שלנו, יש אינספור הזדמנויות, אירועים וסיבות למסיבות, שבהן כדאי להזמין את המשלוחים שלנו:

  • משלוח גלידה ליום הולדת עם או בלי עוגת יום הולדת "סטורי קייק" שלנו, לכל החברים או רק למשפחה הקרובה.
  • משלוח גלידה לעבודה כדי להתקרר ביום חם או כדי להרים לכולם את מצב הרוח.
  • משלוח גלידה לאירוח מארחים את המשפחה או את החברים? הפתיעו אתכם אורחים או שאתם פשוט רוצים לחסוך לעצמכם הכנה של קינוח? משלוח גלידה זה הפתרון המושלם!
  • משלוח גלידה בהפתעה רוצים להפתיע מישהו שאתם אוהבים? לכבוד יום האהבה, או יום נישואין, במקום משלוח פרחים או במקום מברק מזמר, הזמינו משלוח גלידה!

לסיכום, לכל סיבה שלא תהיה, ג'ט לק כאן בשביל לסדר לכם משלוח גלידה מהחלומות. עדיין מתלבטים? כנסו לתפריט המשלוחים שלנו ובחרו את המשלוח המושלם!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *