למה זכיינות גלידה תמיד תהיה הזכיינות שכל הזמן תצליח

דגשים חשובים בדרך לזכיינות לגלידרייה

רוצים להיות זכיינים של גלידרייה? מעדיפים להצטרף לרשת הגלידריות הכי טובה שיש? 

אתם במקום הנכון! 

אבל איך מתחילים את התהליך? איך תדעו אם זו הרשת המתאימה לכם ואיך בכלל נערכים לקראת זכיינות לגלידרייה?

זכיינות לגלידרייה – מה זה אומר?

להתחיל עם זכיינות לגלידרייה זה לקבל את כל היתרונות של פתיחת עסק עצמאי מצליח, מינוס החסרונות והקשיים שבדרך כלל מתלווים לפתיחת עסק חדש.

זכיין הוא בעצם בעל עסק עצמאי, הפועל באופן עצמאי ברמה האישית וגם בהיבטים עסקיים שונים.

מצד שני, הוא מקבל ליווי יד ביד של מנהלי רשת גלידריות מצליחה, שכבר מכירים היטב את העבודה, יודעים מה צריך לעשות כדי להצליח ופועלים מול הזכיין כמו מנטורים – דוחפים אותו ומנווטים אותו להצלחה פיננסית ועסקית.

ההצלחה של הזכיין היא בסופו של דבר הצלחה של הרשת ולכן לבעלי הרשת יש אינטרס ברור לעזור לו להצליח ובמקביל – הרשת גם נותנת לזכיין את הבסיס להצלחה.

בין אם זה התפריט האהוב שמושך לקוחות, שיטות ניהול יעילות ופשוטות ליישום, שיווק ברמה הרשתית, חומרי גלם משובחים ולמעשה, כל מה שצריך כדי להפוך את הסניף לעסק משגשג.

מה צריך כדי להצליח בתור זכיין גלידרייה?

כל זכיין בכל תחום, מתבקש להשתתף בהשקעה הכלכלית הכרוכה בהקמת סניף חדש. 

למעשה זוהי הדרך הטובה ביותר ליצור רמה גבוהה של מחויבות ולהגביר את המוטיבציה של הזכיין עצמו להצלחה.

עם זאת, חשוב לזכור כי כאשר מצטרפים לרשת מצליחה בתור זכיינים, גם הרבה יותר קל לקבל מימון חיצוני להקמת העסק ממקורות מימון שונים.

כאשר הסניף כבר עומד על הרגליים ומתחיל להרוויח – הזכיין מעביר תשלום חודשי (שאותו קובעים מראש) אל מנהלי הרשת.

אבל זה לא הכל. הזכיין מתחייב לפתוח את הסניף לפי המודל המסחרי של הרשת (זה שהביא את הרשת להצלחה מלכתחילה) וגם לפעול בשיתוף פעולה עם המנטורים שלו מטעם הרשת, שתפקידם להנחות וללוות אותו לכל צורך.

הזכיין גם יכול לעבוד בתפקידים שונים בתוך הרשת בסניפים הקיימים, כדי להכיר את העבודה מלמטה ולהבין בדיוק מה נדרש כדי לעשות הכל על הצד הטוב ביותר.

אבל אולי באמת האלמנט הכי חשוב בדרך להצלחה בתור זכיין גלידרייה הוא רמת המחויבות והמוטיבציה של הזכיין להוביל את הסניף שלו להצלחה.

למרות הסיוע הרב של הרשת, בתחילת הדרך צריך להשקיע הרבה עבודה קשה כדי לקדם את הסניף, לבסס אותו ולוודא שהכל עובד כמו שצריך.

שהלקוחות מרוצים, שהסחורה ברמה גבוהה, שהעובדים נותנים שירות מכל הלב וכן הלאה.

לסיכום, להיות זכיין גלידרייה זו אולי עבודה קשה, לפחות בהתחלה, אבל עם הצטרפות לרשת הגלידריות של ג'ט לק – אתם בידיים טובות. כי ההצלחה שלכם היא המטרה שלנו וביחד אנחנו יודעים שנצליח להגיע למקומות נפלאים. מוכנים להיות זכיינים של הגלידרייה הכי טעימה בישראל? דברו איתנו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *