קינוחים באקסטרים

קינוחים באקסטרים – הקינוחים שיפילו אתכם מהכיסא

אמאלה ואבאלה. אנחנו יודעים שאף אחד לא הכין אתכם לזה, אבל בדיוק בשביל זה אנחנו כאן.

קינוחים מטורפים, ברמה שלא נראתה בארץ עד היום, במיוחד בשבילכם, בסניפים של ג'ט לק או במשלוח. אז רק תיזהרו לא ליפול מהכיסא ושלא תגידו שלא אמרנו לכם!

פנקייק מושחת לאמיצים בלבד!

דמיינו הר שלא נגמר, של פנקייקים עסיסיים, תפוחים ואווריריים, במרכז צלחת ענקית. לצידו של הר הפנקייק, דמיינו גלידה בכל טעם שאתם אוהבים, אבל זה לא העיקר.
כי הר הפנקייק שלכם קצת מזכיר הר געש בעיצומה של התפרצות לבה – כולו מכוסה מכל הכיוונים בכיסוי עשיר, דקדנטי, מתוק, מלא טעם וצבע – של קרמים, רטבים וקצפת, כדי שלא ישעמם לכם בפה לרגע.

זה לא חייב להיות יום הולדת וזה לא חייב להיות חג. כדי להנות מהקינוח האקסטרים והמטורף הזה, אתם רק צריכים לבוא לג'ט לק.

ספיישל קוקיגלידה אקסטרה מושחת!

שלוש עוגיות שוקולד ענקיות, רכות ועסיסיות, בטעם משגע שיש רק לעוגיות תוצרת בית. העוגיות מסודרות בקומות מושחתות ומגרות, שבכל אחת מהן מונח לו כדור גלידה אחר לבחירתכם.

שלושה כדורי גלידה ענקיים בין שלוש עוגיות שוקולד ענקיות, ואם כל זה לא מספיק (כי אצלנו זה אף פעם לא באמת מספיק), אז כל זה מוגש בליווי נתזים מקסימים של רוטב שוקולד לבן ואגוזים, עם המון קצפת.

מגדל וופל בלגי מושחת!

לאנשים שחולים על וופל בלגי וגם לאנשים שפשוט אוהבים להתפנק, מוגש באהבה מגדל גבוה ויפה, של 4 וופלים בלגיים עשירים, טעימים ותפוחים, מכוסים מכל הכיוונים ברטבים המושחתים שלנו, ועוד קצת שוקולד מלמעלה – שלא יחסר.

כל הטוב הזה מגיע מלווה בשני כדורי גלידה לבחירה והמון המון קצפת, שתרגישו כמה אנחנו אוהבים אתכם. כל הטוב הזה מגיע מלווה בשני כדורי גלידה לבחירה והמון המון קצפת, שתרגישו כמה אנחנו אוהבים אתכם.

קומבינה משפחתית OMG!!!

לאנשים שאוהבים לטעם הכל מהכל, לאנשים שבא להם להזמין את כל התפריט בסניף של גלידריה בזכיינות אבל פשוט לא נעים להם, לאנשים שמגיעים בקבוצה וכל אחד רוצה משהו אחר, אבל רוצים לאכול ביחד – קומבינה משפחתית זה בדיוק הקינוח המושחת שנולד בשבילכם!

גם פנקייקים, גם צ'ורוס, גם וופל בלגי וגם גלידה – הכל מלווה ברטבים העשירים והמפנקים של ג'ט לק, מכוסה בקצפת ומגיע עם כמה כפיות שתצטרכו כדי להשתלט על הכל.

מארזי שמחות

אנחנו יודעים שלפעמים בא לכם פשוט לקחת את כל הקינוחים המוטרפים שלנו אתכם הביתה ולהרכיב לכם את המנות שאתם אוהבים. אז במיוחד לאנשים שרוצים לחגוג בבית, אבל איתנו, או לאנשים שפשוט בא להם משהו מתוק מבית ג'ט לק אבל מעדיפים לקחת אותו הביתה ולאכול עם המשפחה, יצרנו מארזי שמחות מושלמים, המכילים את כל הטוב שיש לנו להציע:

פנקייקים, וופלים ועוגה, דונאטס וסופלה, המון גלידה, קצפת ורטבים מיוחדים, שיעשו לכם חגיגה בבית, בלב ובבטן.

אז מי אמר קינוח אקסטרים ולא קיבל???

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *