בשביל גלידה איטלקית איכותית – לא צריך לטוס

גלידה איטלקית הפכה כבר מזמן שם נרדף לאיכות, לטעם מדהים ולמרקם, שאי אפשר להשיג בשום צורה אחרת. אז איך אפשר להשיג בארץ גלידה איטלקית – בלי לטוס יותר מדי רחוק?

איך יוצרים גלידה איטלקית איכותית באמת? וגם יש לנו בשבילכם להכנת גלידה מתכון ממש פשוט בהמשך.

גלידה איטלקית איכותית ליד הבית

אם אתם אוהבים גלידה איטלקית איכותית, ברמה אחרת, עם כל הפינוקים הכי מטורפים שאפשר לדמיין ליד הגלידה, אתם לא צריכים להיוולד באיטליה. אתם אפילו לא חייבים לטוס לשם (במיוחד עכשיו שקצת קשה לטוס לחו"ל בשביל גלידה…)

אבל אם אתם גרים באשקלון, או באר שבע, אשדוד או דימונה, ראשון לציון או פתח תקווה, קריית גת או נתיבות, אפילו בשדרות – יש לכם מזל.

ארץ ישראל התברכה בשמונה סניפי ג'ט לק (נכון להיום) ובכולם אתם יכולים למצוא גלידה איטלקית משובחת, לצד קינוחים מטורפים שלוקחים את הגלידה למחוזות חדשים של שחיתות.

בין הטעמים המשובחים של גלידה איטלקית איכותית בסניפי ג'ט לק הפזורים בארץ, אפשר למצוא טעמים שמגרים את הדמיון וגורמים לבלוטות הריר להתחיל לעבוד, כמו:

קרמל שקדים ושוקולד, בייגלה מלוח, לואקר, פררו רושה, קינדר בואנו ועוד, אבל גם טעמי סורבה פירותיים כמו: תות, אננס, מנגו, בננה תמר, פירות יער ועוד.

גלידה איטלקית

הרטבים שלוקחים כל גלידה איטלקית קצת יותר רחוק

כל טעמי הגלידה יכולים להגיע בגביע או בכוס, על וופל בלגי או בין שתי עוגיות ענקיות מפנקות, ליד פרוסת עוגה או בתוך מארז משפחתי וכל זה – יכול גם להיות מכוסה באחד (או יותר) מתוך מגוון מטורף ומושחת של רטבים עשירים, כמו רוטב קינדר בואנו לבן, או רוטב הרשיז, רוטב חלבה פקאן ושוקולד לבן, או דווקא רוטב שוקולד עם פיסטוק ועוד.

מתכון לגלידה איטלקית 

כדי להכין מתכון לגלידה איטלקית, תצטרכו מכונת גלידה וגם חומרי גלם מיוחדים, כמו שמנת איכותית עם אחוזי שומן גבוהים וסוכרים מיוחדים, שיוצרים מרקם עשיר ורך.

לכל טעם של גלידה איטלקית, יש מתכון מיוחד עם אחוזים שונים של סוכרים ושומנים, בהתאמה לחומרי הטעם שמוסיפים לגלידה, כדי ליצור את המרקם המושלם והקרמי, המאפיין גלידה איטלקית איכותית.

אבל כמו שהבטחנו, אתם יכולים לקבל, כדי להכין גלידה מתכון פשוט וקל שתמיד עובד ויוצא טעים:

מקציפים מיכל שמנת מתוקה (250 מ"ל) עם אחוזי שומן גבוהים יחסית. מוסיפים חצי פחית חלב מרוכז וחצי כפית של תמצית וניל וממשיכים להקציף, עד לקבלת קצפת יציבה ונוקשה.

מעבירים לכלי אטום ומכניסים למקפיא. אחרי כשלוש שעות מתקבל קינוח קפוא וטעים, שאפשר לאכול בכיף עם כפית, או ליד עוגת שוקולד חמה.

לסיכום, אם לא מתחשק לכם לעבוד קשה אבל דווקא כן מתחשק לכם לאכול גלידה איטלקית איכותית וטעימה, בטעמים מטורפים עם רטבים מושחתים ואינספור תוספות – אתם יודעים לאן להגיע! צוות ג'ט לק מחכה לכם בסניפים, אז בואו להרגיש אצלנו (כמעט) כמו בחו"ל!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *