גרים בפתח תקווה? קינוחי הדגל של ג'ט לק גלידרייה בפתח תקווה

גלידריה חדשה בפתח תקווה – ג'ט לק עם מבחר עשיר של גלידות מטריפות, רטבים מושחתים מכל הטעמים והצבעים וגם תפריט קינוחים מטורף, ששם את הגלידה (רק לרגע) בכיס הקטן.

אז אילו סוגי קינוחים אפשר למצוא בסניף החדש של גלידריה בפתח תקווה מבית ג'ט לק?

קינוחים מטורפים שאפשר למצוא בגלידריה בפתח תקווה

ג'ט לק מציעה תפריט קינוחים מושחת במיוחד, הכולל מבחר עשיר ומוגזם של מנות מתוקות, מעוררות תיאבון וחשק, נוטפות רטבי שוקולד עשירים ומעוררות את כל בלוטות הטעם.

מחפשים קינוחים כשרים לפסח? גם את זה תמצאו אצלנו!

אז אילו סוגי קינוחים אפשר למצוא בג'ט לק?

קינוחי הדגל של ג'ט לק גלידרייה בפתח תקווה

מסעדת קינוחים או גלידרייה? ג'ט לק היא גם וגם!

הגלידות של ג'ט לק הן דוגמה ומופת של דמיון ויצירתיות. הטעמים השונים באים לידי ביטוי ביצירות אכילות, מתוקות, צבעוניות, שפשוט אי אפשר לעמוד בפניהן. בין עשרות טעמי גלידה אהובים, תמצאו בסניף של ג'ט לק פתח תקווה גם את הטעמים הבאים:

בייגלה מלוח, קרמל מלוח, סורבה אננס, סורבה לימונענע, גלידת לואקר, סורבה פסיפלורה והרשימה עוד ארוכה. אבל הגלידה היא רק חלק מהסיפור. כי כל הגלידות של ג'ט לק מגיעות גם עם רטבים מושחתים במיוחד בשלל טעמים מדהימים, כמו:

רוטב שוקולד לבן עם פיסטוק, רוטב רפאלו, רוטב חלבה פקאן ושוקולד לבן ועוד הרבה טעמים שהופכים כל כדור גלידה לחגיגה.

אז אילו סוגי קינוחים יש אצלנו בנוסף לגלידה?

כמו שאמרנו, ג'ט לק היא לא רק גלידריה, אלא גם מסעדת קינוחים, שמציעה קינוחים מטורפים, מוגזמים ומושחתים, שלוקחים את הז'אנר הכי רחוק שאפשר:

  • מגוון קינוחי פנקייק בגבהים שונים, מכוסים ברטבי שוקולד עשירים, מוגשים לצד קצפת וכדורי גלידה לבחירתכם.
  • קרפים מפנקים עם או בלי גלידה ועם הרבה רטבים לבחירה.
  • דונאטס בטעמים וצבעים שאי אפשר לעמוד בפניהם.
  • עוגת יום הולדת מפנקת בטירוף, עשירה ומוגזמת – בגודל מלא או בפרוסות.
  • צ'ורוס משובחים, עוגת גבינה, או סופלה שוקולד, וופלים בלגים, קרואסון ממולא גלידה ואפילו כנאפקייק מטורף שהוא שילוב בין פנקייק לבין כנאפה, עם רטבי שוקולד, גלידות וקצפת כמובן.

לא רוצים להתפשר על סוג אחד של קינוח? יש גם קומבינה משפחתית, שהיא שילוב מפנק של כמה סוגי קינוחים במארז אחד משוגע, שכל בני המשפחה (.או קבוצת חברים רעבים) יכולים להנות וגם לטעום מכמה קינוחים טעימים בחבילה אחת.

רוצים לחגוג בבית? אין בעיה! יש לנו מארזים מדהימים של שילובי קינוחים, גלידה, רטבים וקצפת, שאפשר לקחת הביתה או להזמין במשלוח – בכל גודל מתאים לכם.

לסיכום, ג'ט לק פתחה סניף חדש של גלידריה בפתח תקווה ואתם מרוויחים! הקינוחים הכי מטריפים בארץ, הטעמים הכי מוגזמים, גלידות בכל הצבעים, רטבים, קצפת ושלל טעמים – הכל במקום אחד שחי ונושם כדי לפנק אתכם. כנסו לתפריט לבחור את הקינוח הבא שלכם!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *